AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Vil ikke føle meg avvist ved å vise interesse i noen som sier at de har en kjæreste, og det er kanskje dårlig takt å spørre rett ut? Jeg tenker hvis det er noen som går på samme skole eller studie, men som man ikke kjenner eller har pratet med før. Jeg vil ikke føle meg som en dust som prøver å sjekke opp noen som ikke er interessert, og tolker vennlighet feil. Er man en dust eller er det et liksom-kompliment om jeg ber noen ut uten å vite at de er single? Anonymous poster hash: 616dd...d1d
Gjest .-L-. Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 (endret) Om det er inconvenient å spørre rett ut om hun er singel, så adder jeg hun på facebook og får som regel svaret der. Endret 4. november 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #3 Skrevet 5. november 2013 Om det er inconvenient å spørre rett ut om hun er singel, så adder jeg hun på facebook og får som regel svaret der. Haha, ok, så det er derfor alle de på studiet jeg ikke kjenner adder meg Anonymous poster hash: 71148...167
Gjest .-L-. Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Haha, ok, så det er derfor alle de på studiet jeg ikke kjenner adder meg Anonymous poster hash: 71148...167
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Burde kanskje sette på status: singel ...... Anonymous poster hash: 71148...167
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå