Gå til innhold

Smart meg her og smart meg der..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får fnatt av folk som føler seg smartere enn andre, og nærmest rakker ned på folk som ikke som seg selv. Kjente jeg ble litt matt av ei på Ettermiddagen nå nettopp. Flere som så det?

Fikk ikke med meg hvem hun som snakket var..

Greit nok at det er dumt å kalle f.eks. Bliss en tv-kanal for kvinner. Man burde helst ikke sette en fast "målgruppe" for en kanal.

Men denne dama etterlyste andre programmer damer har interesse av også, annet enn bakeprogrammer, reality osv. Hun vil bli smart av å se tv, hun vil ha noe å diskutere på jobb etter å ha sett tv.

For meg er TVen til for sløving og avkobling. Er den ikke det for de fleste..?

Bortsett fra nyheter, noen dokumentarer og et par serier, ser jeg ikke på tv.

Er man interessert i mat og baking, kan man jo lære litt av de programmene. Så det er jo ikke fordummende å se typisk kvinneprogrammer.

Jeg mener man kan gi hjernen påfyll på mange vis. Det er ikke primærjobben til TV, mener jeg.

Anonymous poster hash: 1aa28...538
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"For meg er TVen til for sløving og avkobling. Er den ikke det for de fleste..?"

Klart det, men jeg føler meg ganske avslappet når jeg ser en dokumentar på National Geographic så jeg hadde ikke hatt noe imot om disse såkalte damekanalene inneholdt noe annet enn puppene til Linni Meister og baking.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...