AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Kan en mann bli skremt av: jeg gleder meg til å se deg igjen! om jeg skriver dette til han på min facebookchat. vi holder litt på, men ting går litt tregt siden vi er kollegaer og vil ta ting rolig ?? Anonymous poster hash: cc768...ad1
Lea2 Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Ja, et menneske kan bli skremt av det. Eller ikke... kommer an på masse ting.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Synes "jeg gleder meg til å se deg igjen" er et ganske uskyldig ord. Bare skriv det du. Anonymous poster hash: 967e5...361 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Men altså, nå spørs det veldig på hvilken type han er. Om han er en person vil ta det roolig, og ikke liker sånn "klissklass", så ville jeg droppet det. Mange kan gjerne tolke det feil og få "panikk" fordi det går for fort. Men er han en person som liker sånne meldinger så ville jeg skrevet det. Anonymous poster hash: 967e5...361
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Men altså, nå spørs det veldig på hvilken type han er. Om han er en person vil ta det roolig, og ikke liker sånn "klissklass", så ville jeg droppet det. Mange kan gjerne tolke det feil og få "panikk" fordi det går for fort. Men er han en person som liker sånne meldinger så ville jeg skrevet det. Anonymous poster hash: 967e5...361 Han vil ta det rolig.. så tror jeg dropper det inntil videre har avtalt å treffes denne uken. skal prøve å ta opp litt ting med han da.. jeg er på god vei til å bli forelsket. men vi har begge kommet ut av et langtidsforhold for 6 måneder siden, så vi vil ta det rolig.. pluss at vi jobber sammen, så det er vel enda en grunn til å ikke "rushe" noe? Anonymous poster hash: 37b94...ce9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Han vil ta det rolig.. så tror jeg dropper det inntil videre har avtalt å treffes denne uken. skal prøve å ta opp litt ting med han da.. jeg er på god vei til å bli forelsket. men vi har begge kommet ut av et langtidsforhold for 6 måneder siden, så vi vil ta det rolig.. pluss at vi jobber sammen, så det er vel enda en grunn til å ikke "rushe" noe? Anonymous poster hash: 37b94...ce9 Ja det er helt sant. Er bedre med et forhold som går sakte fremover, enn forhold som går aaaltfor fort. I forhold som går altfor fort, så er det kjapt å angre seg etterpå, fordi det ikke blei sånn som en hadde tenkt. Anonymous poster hash: 967e5...361
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Ja det er helt sant. Er bedre med et forhold som går sakte fremover, enn forhold som går aaaltfor fort. I forhold som går altfor fort, så er det kjapt å angre seg etterpå, fordi det ikke blei sånn som en hadde tenkt. Anonymous poster hash: 967e5...361 Håper det:) er det ok å "avslutte" en facebook samtale med kun en smiley eller bør man alltid si hadet? vil ikke virke masete, men heller ikke si noe unødvendig? Anonymous poster hash: 37b94...ce9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Håper det:) er det ok å "avslutte" en facebook samtale med kun en smiley eller bør man alltid si hadet? vil ikke virke masete, men heller ikke si noe unødvendig? Anonymous poster hash: 37b94...ce9 Ja jeg synes det er greit ivertfall. Jeg har gjort det mange ganger, og det har alltid blitt godt mottatt:) Anonymous poster hash: 967e5...361
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Ja jeg synes det er greit ivertfall. Jeg har gjort det mange ganger, og det har alltid blitt godt mottatt:) Anonymous poster hash: 967e5...361 Hva har blitt godt mottatt? Fordi nå har vi pratet litt på facebook, jeg fortalte noe, han responderte, jeg postet en kort setning og han en smiley. bør jeg si hadet eller skal jeg bare la det være? Anonymous poster hash: 37b94...ce9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Hva med "Det blir hyggelig/bra/fint å se deg igjen"? Da virker du med en gang litt mindre ivrig. Anonymous poster hash: 0f2bf...403
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Hva har blitt godt mottatt? Fordi nå har vi pratet litt på facebook, jeg fortalte noe, han responderte, jeg postet en kort setning og han en smiley. bør jeg si hadet eller skal jeg bare la det være? Anonymous poster hash: 37b94...ce9 Nei jeg synes ikke du trenger å si det ha det. Ville enten avsluttet med et smil eller skrevet "vi snakkes:-)" Anonymous poster hash: 967e5...361
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Hva med "Det blir hyggelig/bra/fint å se deg igjen"? Da virker du med en gang litt mindre ivrig. Anonymous poster hash: 0f2bf...403 Hm, tror jeg heller skal ta en litt "alvorlig" prat med han senere denne uken om dette. Men hva bør jeg gjøre nå? Vil enten sende en smiley, si hadet eller bare la det være siden han sendte en smiley sist og vi har på en måte avsluttet samtalen. ? Anonymous poster hash: 37b94...ce9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 Er det noen damer i hele verden som har gode erfaringer med å "ta en alvorlig prat"???? Anonymous poster hash: de3a0...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå