Gjest Amy Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 På pakningen står det at biodrain hjelper med å fjerne overflødig væske og avfallstoffer og dermed gjør at du går ned i vekt? Hjelper Biodrain? Noen som har prøvd det og fått noen effekt?
Gjest 1111 Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Nå har ikke jeg prøvd det produktet selv, men det du eventuelt går ned i vekt, er jo bare vann. bare så du er klar over at det ikke er noen slankekur du mister fett av :-)
Englepusen Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Det er en artikkel om d-tox i siste shape up. Der har de testet bl.a. BioDrain. Fikk skryt der. Men det er jo ikke noe slankemiddel. Poenget er jo å rense kroppen for avfallstoffer som ellers fører til mageproblemer, kviser og lite energi. Hun som testet BioDrain var veldig fornøyd. Hud og hår ble finere, magetrøbbelet forsvant og hun fikk mer energi. Så om det virker eller ei kommer nok an på hvilken effekt du ønsker deg. Har tenkt å prøve en sånn kur selv for å se om det hjelper på huden min. 1
Gjest Lady-M Skrevet 6. mai 2004 #5 Skrevet 6. mai 2004 Jeg måtte avslutte kuren etter noen dager. Jeg fikk elveblest over hele kroppen, spesielt på ryggen der jeg ikke rekker... :-x *klø* Nå er jeg allergisk mot det meste da.. Men bør være litt obs hvis man har allergier, har hørt om flere som har fått utslett. Men i de dagene jeg tok tablettene, tisset jeg mye og fikk litt uren hud. Det var vel avfallstoffene som var på vei ut.
Sannasol Skrevet 6. mai 2004 #6 Skrevet 6. mai 2004 Jeg gikk gjennom en slik kur for ca. 1 år siden. Jeg merket at jeg ble veldig uggen form, hodepine og kvalm, samt at jeg tisset mye de første dagene. Jeg mener det hjalp på utrensing og sånn, men ikke på vekt iallefall. Det er sikkert.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2004 #7 Skrevet 6. mai 2004 Tok en BioDrain-kur for noen uker siden. Er usikker på om den gav noen virkning. Det eneste jeg merket, var at jeg fikk en merkelig hodepine, samt at jeg måtte oftere på toalettet enn vanlig. Men det hadde nok sammenheng med at jeg drakk mye mer vann enn til vanlig også, under kuren, siden det var anbefalt. BioDrain er ingen slankekur, det man evt. går ned i vekt er jo bare vann. Men en utrensing er jo anbefalt før en evt. slankekur da. K
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. mai 2004 #8 Skrevet 6. mai 2004 Jeg måtte avslutte kuren etter noen dager. Jeg fikk elveblest over hele kroppen, spesielt på ryggen der jeg ikke rekker... :-x *klø* Nå er jeg allergisk mot det meste da.. Men bør være litt obs hvis man har allergier, har hørt om flere som har fått utslett. Men i de dagene jeg tok tablettene, tisset jeg mye og fikk litt uren hud. Det var vel avfallstoffene som var på vei ut. Jeg har ikke prøvd de tablettene, men en periode da jeg gikk til aromaterapimassasje, fikk jeg den såkalte elveblesten, men det var avfallsstoffer som kom ut gjennom huden, og det forsvant etter noen uker. Som en bivirkning gikk jeg ned i vekt også. Så det trenger ikke å bety at du var allergisk mot de pillene. Men jeg er generelt skeptisk til slike piller :-?
Gjest Lady-M Skrevet 6. mai 2004 #9 Skrevet 6. mai 2004 Jeg har ikke prøvd de tablettene, men en periode da jeg gikk til aromaterapimassasje, fikk jeg den såkalte elveblesten, men det var avfallsstoffer som kom ut gjennom huden, og det forsvant etter noen uker. Som en bivirkning gikk jeg ned i vekt også. Så det trenger ikke å bety at du var allergisk mot de pillene. Men jeg er generelt skeptisk til slike piller :-? Ja, jeg tenkte også det. At det var noe som skulle ut og at det kanskje gikk over etter endt kur. Men etter å ha klødd kontant i 5 dager, måtte jeg bare slutte. Huden min så ikke ut etterpå.. ikke så lurt å klø med saks på ryggen nei...
Gjest GreenSky Skrevet 6. mai 2004 #10 Skrevet 6. mai 2004 Drikk vann -mye vann. Og spis krydret mat. Det skyller ut avfallstoffene.
Gjest Lady-M Skrevet 6. mai 2004 #12 Skrevet 6. mai 2004 Jeg klødde i fem UKER! Å herlighet! Det har ikke sluttet å klø ennå skjønner du, bare ikke så ille lenger. Og nå er det 1 uke siden.
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2004 #13 Skrevet 6. mai 2004 IKKE noe for meg, med andre ord :o Selv om litt utrensking sikkert ikke hadde vært så dumt, når jeg nå vender nesen hjemover igjen, og til mitt normale, sunne liv. Som barn måtte jeg i perioder sove med BOMULLSVOTTER som ble knytt fast rundt håndleddene mine, så jeg ikke skulle klø meg til blods mens jeg sov. Og jeg er ikke blitt så mye bedre med årene, så det med å klø seg med saks, kjente jeg meg igjen i...
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #14 Skrevet 21. november 2007 haha:) har kjempe lyst til å prøve en sånn rensekur,men ikke de kvalme hvor man bare kan spise sitron og sirupp :S lyst til å prøve biodrain da!
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #15 Skrevet 21. november 2007 Jeg går på Biodrain nå, og de første 2-3 dagene var det mye dogåing, så det var nok en del vann som skulle ut. Tar en sånn rensekur hver høst. Om energien blir bedre tja si det. Tar 6 ukerskur og på slutten er det en kroppslukt som ikke er nor særlig, men sier ifra til de jeg treffer at lukter det ja så er det for at jeg går på en rensekur for kroppen.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2008 #16 Skrevet 3. mars 2008 begynte på biodrain kuren i går. sluttet å røyke, så vil på en måte rense kroppen (+ at det er en bra motivator for å holde seg røykfri). Jeg svetter som bare det på natten.. må dusje flere ganger om dagen, og synes selv at jeg lukter surt på en måte.. usj.. tydelig at det virker da.. huden min bare pumper ut giftstoffer..
Gjest tRINNI Skrevet 22. april 2008 #17 Skrevet 22. april 2008 Heisann.. har prøvd bio drain.. gikk ned 5 kg, og d gjorde venninnene mine også! skikkeli bra rensekur, og det er en god begynnelse. Er blitt sunnere og tenker mer på hva jeg pakker i meg=) kiloene har ikke komment tilbake! denne aanbefaler jeg på det sterkeste!=)
Gjest Gjest_may_* Skrevet 3. juni 2008 #18 Skrevet 3. juni 2008 Hei. Jeg søkte på BioDain på nettet for å finne om andre har prøvd dette og hva slags effekt det har gitt. Da kom jeg over dette forumet. Har lest det dere har skrevet. Jeg startet selv denne kuren for ca 1 uke siden etter anbefaling fra ei venninne. Årsaken til at jeg startet er fordi jeg tror jeg går igjennom varsling på overgangsalderen. Jeg er ikke fylt 42 år enda, så det er helt klart tidlig, men alle symptomer er til stedet for at det er dette jeg går igjennom. En periode har jeg svettet og jeg mistet mensen. Som følge este magen ut også. NB: var ikke gravid. Dette fikk jeg undersøkt. Nå har jeg fått igjen mensen. Den kom 3 dager etter at jeg startet kuren. Om dette har en sammenheng vet jeg ikke, men jeg har stor tro på det. Det kan ikke være tilfeldigheter alt heller. Jeg tenker å fortsette den helt ut. Har ikke hatt bivirkninger slik som beskrevet over her. Men heller fått mer energi. Fikk tips om at jeg måtte drikke mye vann om jeg ville slippe hodepine, så derfor drikker jeg mye vann. Mellom 2 til 4 liter hver dag.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 10. juni 2008 #19 Skrevet 10. juni 2008 jobbet på helsekost, der var det ei dame som gikk ned 12 kilo på 1 mnd, å det var ikke bare vnn. er en kjempe flott kur om du bruker den rett. du skal ikke spise mye kraftig mat. drikke bare vann helst. ikke noe alkoholinntak også skal du holde deg unna karbohydrater og mørkt kjøtt.
Gjest Gjest_lilla_* Skrevet 24. juni 2008 #20 Skrevet 24. juni 2008 jobbet på helsekost, der var det ei dame som gikk ned 12 kilo på 1 mnd, å det var ikke bare vnn. er en kjempe flott kur om du bruker den rett. du skal ikke spise mye kraftig mat. drikke bare vann helst. ikke noe alkoholinntak også skal du holde deg unna karbohydrater og mørkt kjøtt. Det der trengte jeg høre!! Vært så skeptisk til det hele og sitter her med et par pakker jeg mest av alt har lyst å kaste. Sliter mye med uren hud og det har mer enn fordobla seg!! Dette etter halvannen uke. Tenker jeg kanskje ikke tåler disse tablettene og at de på denne måten gir utslag for dette, ikke nødvendigvis et tegn på at den renser ut slagstoffer og giftstoffer kroppen min har lagra. Blir jo ikke klok da, synes dette er litt frustrerende. Men ettersom jeg ikke fulgte rådene om sunn livvsstil slavisk hele veien kan kanskje dette ha spilt inn også? Ihvertfall mer fristet til å begynne igjen nå etter siste innlegg her! Gode råd i forhold til uren hud og BioDrain der ute???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå