Gå til innhold

Restaurant i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en tøff høst ønsker jeg å ta med min kjære på en romantisk restaurant med god mat og en koselig atmosfære. Jeg tenker at 1500-2000 kroner til sammen må være nok, da jeg er student.

Vi har tidligere vært på Südøst og Brasserie ved National, og begge steder har falt veldig i smak.

Vi er glad i det meste, men det burde helst være et sted hvor både fisk og kjøtt er en mulighet da min kjære ikke liker førstnevnte.

Er det noen som har tips til hvor vi kan dra for en romantisk kveld? :rodmer:

Anonymous poster hash: a0efe...1db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en tøff høst ønsker jeg å ta med min kjære på en romantisk restaurant med god mat og en koselig atmosfære. Jeg tenker at 1500-2000 kroner til sammen må være nok, da jeg er student.

Vi har tidligere vært på Südøst og Brasserie ved National, og begge steder har falt veldig i smak.

Vi er glad i det meste, men det burde helst være et sted hvor både fisk og kjøtt er en mulighet da min kjære ikke liker førstnevnte.

Er det noen som har tips til hvor vi kan dra for en romantisk kveld? :rodmer:

Foreslår Festningen Restaurant - den er ny åpnet og ligger naturlig nok på akershus festning. Jeg har hørt masse bra, men ikke fått testet den ennå. En 3 retter ligger på 6-700 kr. Kos dere :rodmer:

Skrevet

Takk for to fine forslag. Disse skal jeg helt klart titte nærmere på :)

Er det noen som har noen flere forslag?

Som videre informasjon er vi glade i asiatisk -spesielt kinesisk og thai, spansk, biff med grønt, latin-amerikansk..

Skrevet

Nobilis har kjempe god mat, veldig god service, og en koselig og romantisk atmosfære! Anbefales på det sterkeste.

http://www.nobilis.no/

Skrevet

Mr. Bay har også veldig god, asiatisk mat!

Skrevet

http://www.xichlo.no/prod/omtale.asp

Vietnamesisk ved Egertorget!

Irriterer meg at jeg ikke oppdaget denne før, for maten er knallgod og servicen kjempegod :jepp:

Enig :) Vært der flere ganger, alltid like fornøyd. Suppen de serverer er den beste suppen jeg noensinne har smakt.

New Anarkali serverer nydelig indisk mat. Veldig koselig sted også.

• 4 år senere...
Skrevet
On 4.11.2013 at 10:24 PM, Hattifnatten said:

Mr. Bay har også veldig god, asiatisk mat!

enig

Anonymkode: 9533c...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...