Gå til innhold

Har du trening- og kostholdscoach?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har du egen coach ifm trening og kosthold? Ser at mange tilbyr dette og jeg er nysgjerrig på hvor bra (evt. dårlig) det er.

Erfaringer?

Anonymous poster hash: 95991...54a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg benytter en Online PT som jeg faktisk skrev om akkurat nå i denne tråden.

Har ikke holdt på så lenge, men jeg ser allerede nå at det funker. Har trent sporadisk tidligere, men jeg aner jo ikke hva jeg holder på med. Det er derfor godt investerte penger å få noen som kan faget til å fortelle meg hva som funker!

Skrevet

Jeg trener i et miljø og sammen med andre trenere og det gir mye å trene med en god coach eller trener, men utdannelsen sier nødvendigvis ikke noe om hvor gode de er. Og hvor god kjemi du har med dem.

Et lurt tips er å investere penger i egen utdannelse/kurs i tillegg til å komme seg i et miljø som er kjent for gode coacher. Den lokale PTen kan være veldig bra, men det kan også være bortkastede penger.

Det finnes også mye gratis du kan lese på internett - i tillegg til enkelte bøker som gir en god innføring i de forskjellige begrepene typene trening.

Den viktigste egenskapen til en god trener er faktisk erfaring som trener. Og det er slett ingen dum idé med erfaring som utøver og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...