Gå til innhold

Toaletter - finnes det ingen med større ring enn skåla!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, merkelig overskrift kanskje. Men problemet er: Vi skal renovere badet, og leter etter toalett. Og på de aller aller fleste er det slik at ringen ikke dekker/kler på hele skåla. Det vil si at deler av din nakne rompe/lår kommer borti ringen der det kan finnes både det ene og det andre. Noen andre som har lagt merke til dette? Og viktigere - noen som har noen pene toaletter å foreslå som ikke har det slik? Må være vegghengt.

Anonymous poster hash: fa792...f62
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd.

Skrevet

Jeg har opplevd det hvis ringen er skjev, men ellers ikke.

Skrevet

Har endelig sett det på kjipe utested-toaletter, for eksempel. Men ikkje i ordinært møblerte hjem.

Det skjer ikkje hos oss, me har to ulike vegghengte. Begge med softclose-seter.

Skrevet

Jeg har opplevd det hvis ringen er skjev, men ellers ikke.

Samme her. Men sånne tynne plastlokk.

Det er jo ikke et vanlig fenomen.

Se her: WEB_Image%20Scarabeo%20Tizi%20%20Vegghen

Anonymous poster hash: 9b623...d02

Skrevet

Hmm, merkelig overskrift kanskje. Men problemet er: Vi skal renovere badet, og leter etter toalett. Og på de aller aller fleste er det slik at ringen ikke dekker/kler på hele skåla. Det vil si at deler av din nakne rompe/lår kommer borti ringen der det kan finnes både det ene og det andre. Noen andre som har lagt merke til dette? Og viktigere - noen som har noen pene toaletter å foreslå som ikke har det slik? Må være vegghengt.

Anonymous poster hash: fa792...f62

Du får jo kjøpt toalettringer på mange butikker. :vetikke: Maxbo, Jula ++. Om den standardsaken som følger med toalettet ikke er noe for dere så gå og kjøp en der. Får dem i rødt, blått, tre, keramikk osv.

Anonymous poster hash: 62d24...04c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...