AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Når jeg er på bussen, går i gata, eller bare er på byen så merker jeg at jeg får blikkontakt noen ganger med jenter. Merker at de ser litt på meg, jeg vil da helst gå bort til dem å prate men en ting stopper meg. Hvordan vet jeg at de faktsisk liker meg? Hva slags tegn må jeg se etter? Altså jeg tror man må finne flere ting en blikkontakt for å vite at noen er interessert. Så noen som har noen teorier eller kjennskap til dette?Anonymous poster hash: a2c58...8aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Som regel er det blikkonntakt som gjelder. Har også hørt om tegn som å fukte leppene og ordne med håret, men det er omtrent alt jeg vet.Anonymous poster hash: a2c58...8aa
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 hvis dere har blikkkontakt flere ganger, prøv deg med et lite smil, og se hva som skjer. Smiler de tilbake er det grønt lys, snur de seg vekk bør du bare glemme det.. Men tøfft av deg hvis du tør å prøve, jeg har ofte møtt fyrer på bussen, gata osv som man har øyenkontakt med, og så skjeer det bare ikke mere. jeg er altfor sjenert til å snakke til dem først! Anonymous poster hash: d88e5...8a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå