AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Er det noen her som er kjent med hva som har skjedd med Vgd? Forumet er jo helt forandret, hva kommer dette av? Anonymous poster hash: b84a1...df8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Det kommer av en helt tåpelig ny ledelse. Det meste av interessante og underholdende debattanter har blitt kastet ut, det er null morsomt å være med der nå. Folk utestenges for de mest latterlige ting og da er du ute på livstid. Fnis. Anonymous poster hash: 8b4a4...21f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Jeg nevnte Bård Hoksrud i en debatt og at han hadde kjøpt... "massasjetjenester" i utlandet. Det var visst ikke populært, for neste gang jeg logget inn var det bare en beskjed om at jeg var utestengt for den kommentaren. Ingen advarsel, ingenting. Intet stort tap, men det var da voldsomt til å være hårsåre... Anonymous poster hash: 3d7f0...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Haha. Hva i all verden skal man med et forum når man ikke kan skrive det som er sant? De burde jo bare legge ned hele opplegget. Anonymous poster hash: 8b4a4...21f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå