Gå til innhold

Sammen igjen med eksen. Eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ett år som singel har jeg og eksen funnet tilbake til hverandre. Vi slo opp sist gang siden følelsene sakte men sikkert forsvant, og han var redd for "commitment."

Eneste problemet er at han ikke bor i samme by som meg lengre, og jeg flytter til andre siden av jordkloden om et par måneder.

Har tenkt litt på om jeg skal ta det opp med han i kveld om hvordan vi skal gjør dette, for vi er på det stadiet at alt er litt usikkert.

For min del er jeg alt jeg vil for øyeblikket å være sammen med han, men jeg trenger noen argumenter for å overbevise meg selvom at det kommer til å fungere denne gangen.

Noen som har vært i samme situasjon som har noen gode tips og råd å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du må overbevises, da har du allerede svaret, mener da jeg.

Anonymous poster hash: c9fde...fe5
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du må overbevises, da har du allerede svaret, mener da jeg.

Anonymous poster hash: c9fde...fe5

Det var det jeg også tenkte. Men noen ganger trenger man bare det ekstra lille dyttet. Kan jo ende meget bra også

Skrevet

Kan det være sånn at han er "interessert" nå, fordi han vet du snart reiser vekk? Han vet ikke helt om han vil ha deg, men han vil ikke at noen på andre siden av kloden skal ha deg heller, så da kan dere være sammen?

Borte fra hverandre er det ikke tydelig "commitment" å engste seg for.

Hvor lenge skal du bo vekk?

Er du sikker på at han ikke er redd for å binde seg lenger?

Hva skal til for å unngå nytt brudd?

Anonymous poster hash: 2fb18...b0b
Skrevet

Etter ett år som singel har jeg og eksen funnet tilbake til hverandre. Vi slo opp sist gang siden følelsene sakte men sikkert forsvant, og han var redd for "commitment."

Eneste problemet er at han ikke bor i samme by som meg lengre, og jeg flytter til andre siden av jordkloden om et par måneder.

Har tenkt litt på om jeg skal ta det opp med han i kveld om hvordan vi skal gjør dette, for vi er på det stadiet at alt er litt usikkert.

For min del er jeg alt jeg vil for øyeblikket å være sammen med han, men jeg trenger noen argumenter for å overbevise meg selvom at det kommer til å fungere denne gangen.

Noen som har vært i samme situasjon som har noen gode tips og råd å komme med?

Hvis du om et par mnd flytter til andre siden av jordkloden, er vel løper kjørt uansett, tror du ikke det?

Anonymous poster hash: a22af...694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...