Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Har fått et nr som ser slik ut: tel. e fax 075.81xxxx- 815.5xxx (har delvis "sensurert" det, x er tall ), hvor skal jeg sende faksen? skal jeg bruke hele den tallremsa eller kun den ene? I såfall hvilken? Er det noe retningsnr eller står det der? Har sendt mail til firmaet det gjelder, men dette haster endel, så jeg prøver alle muligheter for å få svar kjept På forhånd takk
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Har de like mange siffer disse nummerne? Kanskje "retningsnummer" er utelatt på det ene? -Kan du ikke prøve å finne bedriftens nettside, hvis du har en mailadresse burde vel det gå... -Sjekk med utenlandsopplysningen, de kan helt sikkert forklare deg dette...
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Det er ikke like mange siffer, men så vidt jeg har skjønt er retningsnr til Italia 39? (er ekstremt forkjølet og har mistet stemmen, så om jeg på noen måte kan unngå tlf hadde det vært bra (sitte der å kvekke i 30 min når tellerskittene går blir utrolig dyrt!))
Grooo Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Prøv utenlandsopplysningen her i Norge da, det er mye billigere enn å ringe til Italia. Men har du ikke noen flere papirer fra dette firmaet som det kan stå på, og har de ikke en hjemmeside?
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Fikk svar fra firmaet nå, dette ordnet seg kjapt Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå