Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg UGGs Classic short, og har vært inne på www.uggsaustralia.com, men de sender ikke til Norge.

De har også en side som viser hvilke nettsider som selger ekte boots, men den er jo så uendelig lang og ikke alle sender til Norge av de heller.

Hvor har du kjøpt dine UGGs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger ikke UGGs akkurat her jeg bor + at det gjerne er billigere å bestille fra utlandet, selv med mva og gebyr.

Skrevet (endret)

Ingen som har kjøpt UGGs på nett?

Noen som har handlet fra http//:www.victoriassecret.com?

Endret av Hanne67
Skrevet

Jeg bestilte på zalando.no

Veldig godt utvalg der, + gratis frakt :)

Skrevet (endret)

Denne er også en mulighet: www.shoe-store.net.

Etter litt googling fant jeg flere som iflg, den offisielle nettsiden skal selge ekte varer, så da er det bare å få bestemt seg. ;)

Endret av Hanne67
Skrevet

Ikke kjøp UGGs. Bruk heller 5 minutter på og Google hvor grusomme de er mot sauene, for og kunne lage disse Uggsene.

De skjærer huden av sauene mens de lever, og lar dem gå rundt og lide.

Det er så stygt det de gjør, og de skammer seg ikke over å gjøre det heller!

Skrevet

Hvis du går inn på UGGs sine hjemmesider så står det hvor du får kjøpt ekte UGGs. De har en oversikt over alle butikker og nettbutikker som selger dem. Sjekk ut denne listen så blir du ikke lurt :)

Skrevet

Takk for svar!

Det blir nok enten www.victoriassecret.com eller www.shoe-store.net, - begge står oppført på hjemmesiden som selgere av UGGs og så sender de til Norge. Jeg venter til Black Friday (29/11), fordi da pleier det å være store rabatter. (Hvis jeg i det hele tatt skal kjøpe de, mulesing er ikke bra!)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...