Hanne67 Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Jeg ønsker meg UGGs Classic short, og har vært inne på www.uggsaustralia.com, men de sender ikke til Norge. De har også en side som viser hvilke nettsider som selger ekte boots, men den er jo så uendelig lang og ikke alle sender til Norge av de heller. Hvor har du kjøpt dine UGGs?
Hanne67 Skrevet 4. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2013 De selger ikke UGGs akkurat her jeg bor + at det gjerne er billigere å bestille fra utlandet, selv med mva og gebyr.
Hanne67 Skrevet 5. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2013 (endret) Ingen som har kjøpt UGGs på nett? Noen som har handlet fra http//:www.victoriassecret.com? Endret 5. november 2013 av Hanne67
smartjente Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Jeg bestilte på zalando.no Veldig godt utvalg der, + gratis frakt
Hanne67 Skrevet 5. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2013 (endret) Denne er også en mulighet: www.shoe-store.net. Etter litt googling fant jeg flere som iflg, den offisielle nettsiden skal selge ekte varer, så da er det bare å få bestemt seg. Endret 5. november 2013 av Hanne67
Titti72 Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Ikke kjøp UGGs. Bruk heller 5 minutter på og Google hvor grusomme de er mot sauene, for og kunne lage disse Uggsene. De skjærer huden av sauene mens de lever, og lar dem gå rundt og lide. Det er så stygt det de gjør, og de skammer seg ikke over å gjøre det heller!
Famine86 Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Hvis du går inn på UGGs sine hjemmesider så står det hvor du får kjøpt ekte UGGs. De har en oversikt over alle butikker og nettbutikker som selger dem. Sjekk ut denne listen så blir du ikke lurt
Hanne67 Skrevet 6. november 2013 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2013 Takk for svar! Det blir nok enten www.victoriassecret.com eller www.shoe-store.net, - begge står oppført på hjemmesiden som selgere av UGGs og så sender de til Norge. Jeg venter til Black Friday (29/11), fordi da pleier det å være store rabatter. (Hvis jeg i det hele tatt skal kjøpe de, mulesing er ikke bra!) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå