Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :kul:

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i wine charms. Har sett at de har det på Verket Interiør, men hadde ikke tenkt meg dit med det første, så jeg lurte på om det kunne være andre butikker som har det...?

Skrevet

.. og hva er Wine Charms??

(Er det sånne små dingser til å sette på vinglassene for å holde dem fra hverandre.. har de hatt det i mange gullsmeder)

Skrevet

Jepp, det er sånne man henger rundt vinglassene nederst for å holde dem fra hverandre. De som de har på gullsmender er kanskje sølveblagte? Og derfor litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg, eller? Jaja, takk for tipset i hvert fall! skal undersøke det jeg :-)

Skrevet

Siden du har sett dem på Bærums Verk.. er det kanskje et alternativ å ta en tur til Trekanten i Asker.. I den ene gullsmeden (borte ved Intermezzo/Glitter) .. hadde de esker med 6 - før jul til ca kr. 70,-

Skrevet

Okey, takk for tipset :)

Skrevet
Jepp' date=' det er sånne man henger rundt vinglassene nederst for å holde dem fra hverandre[/quote']

Mulig jeg er teit, men hva mener dere med å holde vinglassene fra hverandre? Er det til vinsmaking?

Gjest Anonymous
Skrevet

Si at du har en liten fest, og det er mange vinglass rundt om kring... Greit å vite hvilket som er ditt og hvilket som er den og den sin da:)

Gjest Jamila
Skrevet
Si at du har en liten fest' date=' og det er mange vinglass rundt om kring... Greit å vite hvilket som er ditt og hvilket som er den og den sin da:)[/quote']

Jepp! De er supersmarte, dekorative er de også. Har dessverre ikke sett de i noen butikker i Norge, men regner med at de kommer til glassmagasin etc. etter hvert.

Gjest Lyna ii
Skrevet

Aha. Jeg pleier bare å gjette hvilket glass som er mitt :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...