Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lang historie kort:jeg ble enke for noen år tilbake. Har nå bodd med ny samboer i to år. Jeg sliter med følelsene mine ovenfor han. Er så ambivalent. Mannen jeg mistet var min livs kjærlighet. Klarer liksom ikke helt å glemme han. Savne han. Mitt spørsmål er derfor, kommer jeg til å komme over han og via alle mine følelser til min nye samboer? Opplever man den store kjærligheten flere ganger tro? Jeg vet samboeren min fortjener det beste, hva kan jeg gjøre for å få de riktige følelsene for han?

Anonymous poster hash: f4544...ebe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe du kan "gjøre" for å få følelser for han. :trist:

​Gi det tid og hvis det fortsatt er tomt ville jeg vurdert å avslutte forholdet.

​Men du må nesten være ærlig med deg selv og oss her inne:; Er det pga. typen du har nå eller pga mannen som døde at du føler det sånn?

Skrevet

Godt spørsmål igrunn. Jeg tror ikke jeg har noe godt svar på det. Kanskje det ene drar det andre av følelser. Det er så vanskelig, den ene dagen tenker jeg at min samboer er mannen i mitt liv mens andre dager tenker jeg at jeg aldri vil oppleve samme kjærligheten igjen.

Skrevet

Dette er en svært kinkig situasjon. Jeg er ikke komfortabel med å gi råd på dette området føler jeg.

​Så det jeg først og fremst ville vurdert er å gå til samtaleterapi.

​Håper noen andre her er kjent med slike situasjoner og kan gi råd... Ellers ønsker jeg deg lykke til. :hug:

Skrevet

En lang historie kort:jeg ble enke for noen år tilbake. Har nå bodd med ny samboer i to år. Jeg sliter med følelsene mine ovenfor han. Er så ambivalent. Mannen jeg mistet var min livs kjærlighet. Klarer liksom ikke helt å glemme han. Savne han. Mitt spørsmål er derfor, kommer jeg til å komme over han og via alle mine følelser til min nye samboer? Opplever man den store kjærligheten flere ganger tro? Jeg vet samboeren min fortjener det beste, hva kan jeg gjøre for å få de riktige følelsene for han?

Mulig du ble samboer for tidlig. Det er litt urettferdig mot samboeren din at du ikke helt klarer å slippe taket i fortiden. Veldig synd du mista mannen din, føler så absolutt med deg, men du må konsentrere deg om fremtiden, jobb med å få et godt liv med den nye mannen din, legg lokk på det som var og se fremover

Anonymous poster hash: 255ed...1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...