AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hvordan få samboer til å få sexlysten tilbake etter flere uker uten sex og eneste han vil er å gå på badet å runke? Han pleier å runke, for så når jeg vil ha sex, så vil ikke han fordi han sier at han har kost med seg selv. Han velger heller å bruke hånda si enn å bruke meg. Det er 2 år mellom oss, unge par. Bor i en liten leilighet i oslo og oppfører oss vel som normale kjærester gjør til vanlig? Men han bare skyver meg unna når jeg vil ha sex med han. Har sagt til han at hvis han vil ha sex, så må han si ifra istedenfor å bare gå å runke og tro det at du ikke får sex av meg. I hele helgen har jeg gått å hinta til sex, men ingenting skjer. Fordi han ikke vil. Hjelp? Anonymous poster hash: 2af08...34a
Majott Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Da vil han ikke ha sex med deg, rett og slett. Såpass at han heller vil ha sex med seg selv. Vi du fortsette i dette forholdet?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Selvfølgelig vil jeg fortsette. Jeg elsker han jo. Vi har jo vært sammen snart 2 år. Og vil ikke gå fra han pga sex. Det er heller lettere for meg å prøve å få han til å forstå det at det er viktig for meg også, at vi kan kose oss sammen en kveld og ta det derfra. Skader ikke å prøve igjen. Anonymous poster hash: 2af08...34a
Druid Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Først det enkle , slutt å hint, ta initiativ.
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Gidder du seriøst et forhold til den der runkeper?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Du må nesten akseptere at han ikke er interessert i å ha sex med deg . Vondt å lese, men gutter/menn velger sjeldent hånden fremfor sin kjæreste . Snakk med han ! Kanskje han er misfornøyd med noe ? Men hvis han ikke har noen grunn så burde du gå videre . Merkelig at han ikke avslutter forholdet ? Virker som han er misfornøyd, men mulig det er ett annet svar i og med at han fortsatt er i forholdet, men igjen snakk ! :-)Anonymous poster hash: dbf05...529
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Hadde jeg vært "ung" som du beskriver her(regner med du mener i slutten av tenår eller tidlig start av 20år) så hadde jeg pakket kofferten umiddelbart og helt klart endt et forhold på grunn av sex. Uten tvil. Dette er jo ikke slik forhold skal være, og spesielt ikke når man er uten barn og forpliktelser i ung alder som gjør at man har tid til å knapt drive på med annet Jeg stusser på at du gidder å finne deg i det overhodet - det er nok av andre gutter/menn som mer enn gjerne er både kjæreste, bestevenner og elskere på en og samme gang Anonymous poster hash: 6c9b9...769
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Jeg levde med en sånn mann, og det var ødeleggende. Fant tilslutt ut at han hadde noen fetisjer jeg overhodet ikke var komfortable med (ikke noe ulovlig), og han fikk ikke skikkelig tenning uten diverse props... Anonymous poster hash: ca26b...ffd
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #9 Skrevet 5. november 2013 Vi er et ungt par, jeg er 18 og han er 20. Men han sa at han var sliten etter jobb og ville ikke så mye. Så da visste han ikke om han orket før til helgen.. Anonymous poster hash: 2af08...34a
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Også vil jeg bare si det at jeg ikke tenker på sex som hoved ting i et forhold. Jeg vil heller ha det til å funke enn å tenke på sex. Han oppfører seg som vi er kjærester. Da han kysser meg på panna når vi ligger i sofaen sammen og sånn. Han koser jo med meg. Det eneste han ikke gjør, er å ha samleie med meg. Men siden han sa at han skulle gi meg litt kos i helgen som kommer, så får jeg fint vente. Anonymous poster hash: 2af08...34a
frøkenkoz Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Hallo ?? Du må prate med han. Dette ER faktisk dumpe grunn...
Britt Banditt Skrevet 5. november 2013 #12 Skrevet 5. november 2013 Hvis du maser og er sur for at han ikke vil så kommer i hvert fall ikke sexlysten hans tilbake.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #13 Skrevet 5. november 2013 Hvis du maser og er sur for at han ikke vil så kommer i hvert fall ikke sexlysten hans tilbake. Har ikke vært sint på han pga dette. Jeg bare spurte han i går at det er på tide at vi koser oss snart, for nå har vi ikke gjort det på lenge. Anonymous poster hash: 2af08...34a
Gjest Elseby13 Skrevet 5. november 2013 #14 Skrevet 5. november 2013 Oi, er han bare 20?! Hvordan tror du han blir når han er 30 eller 40? Rimelig frekt av ham å be deg vente til helga, det er jo bare tirsdag! Vurder å pakke sakene, jente.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #15 Skrevet 5. november 2013 Jeg dro pga. samme årsak. Var jo kjempe glad i gutten - og holdt ut lenge. Dårlige unnskyldninger, sliten etter jobb, "vente" til helga. Prøvde faktisk alt også - undertøy, sminke, berøring - you name it, var ikke sånn at jeg hinta bare med ord Det var faktisk nedbrytende for meg å være i et slikt forhold. Og glad jeg dro, slik at jeg kan bruke 20-årene på å ha et godt sexliv. Sex er faktisk viktig for meg - og det hjelper ikke at gutten er kosesyk ellers. Joda, kos er fint, men i lengden blir det som å ha en kompis ved siden av seg.. alt er liksom bare så uskyldig. Anonymous poster hash: f2d93...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå