Glossy Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Måtte bare dele dette med dere !!! Kaken er i boks!! Etter MYE frem og tilbake med kaken vår her vi fått noen til å lage den. Kaken fant jeg forresten her inne og siden den gangen har det bare vært DEN kaken. Alt annet har blitt sammenlignet med den. Så har det vært litt problemer med å få laget den pga ferie avvikling og bakerier som ikke tok slike oppdrag. MEN nå er det i boks! Min tremenning som er utdannet baker og konditor tok utfordringen på strak arm! Så nå blir det drømme kaken!!! En ting til å krysse av!!!
Gjest Pet Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 Regner med at det er en kakeboks den er i.... :-?
Glossy Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2004 Regner med at det er en kakeboks den er i.... :-? Nei iengen kakeboks, men kaken er ordnet !! hi hi
Glossy Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2004 Jeg aner rett og slett ikke hvordan vi legger slike ting inn... sorry. Men hvis noen husker den så kan de jo legge inn bilde av den. Det er stor og i 3 etasjer. i tillegg har den 5 små kaker rundt nede på bordet liksom. Så er det broer fra den høye 1 etasjen og ned til de små kakene rundt. :-? Vet ikke om du ble noe klokere på dette, men jeg skal se om jeg får til å legge den ut. se om jeg finner ut av det!
Glossy Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2004 Fant den... Her er linken til den kaken vi skal ha. ( har lyst på...) http://www.connie.no/bryllupskaker.html (håper jeg får dette til nå da )
monja Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Den var kjempeflott da! Nesten så jeg får lyst til å gifte meg igjen
Glossy Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2004 ja det kan jeg tenke meg når du er her inne å leser. Utrolig mye gøy her inne!! Men ser du har termin om ikke så lenge. Sikkert mer enn nok med det du da ?? datoen er bra beregnet ut i fra når du giftet deg da hi hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå