AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 ...ala "Hviordan går det?" (Altså sms som egentlig er "unødvendige") selv om dere ikke er interessert i jenta? Eller svarer dere bare på slikt dersom dere vil beholde henne? Og hvis dere er interessert; synes dere da det er koselig å få slike meldinger _en gang i blant_ (feks hvis du er på reise/jobber mye...), eller er det uansett mas og stress? Anonymous poster hash: ced23...27f
Gjest .-L-. Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Jeg pleier å svare, for jeg synes det er uhøflig å ikke gjøre det. Dog, jeg bidrar ikke til å holde samtalen levende, om jeg ikke er interessert.
kristians Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 (endret) Syns det er helt greit å få "hvordan går det" mld, selv om jeg ikke hadde vært interesert. Er ikke kun knyttet opp til å måtte være det. Men om det er en person jeg prater med hver dag/mange ggr pr uke er det litt unødvendig å spørre siden de da ville visst åssen det sto til men ellerser det greit Endret 4. november 2013 av kristians
nawuraM Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 ...ala "Hviordan går det?" (Altså sms som egentlig er "unødvendige") selv om dere ikke er interessert i jenta? Eller svarer dere bare på slikt dersom dere vil beholde henne? Og hvis dere er interessert; synes dere da det er koselig å få slike meldinger _en gang i blant_ (feks hvis du er på reise/jobber mye...), eller er det uansett mas og stress?Anonymous poster hash: ced23...27f Jeg svarer hvis jeg er interessert, men bare fordi jeg må. Syns generelt det er en uting å sende noe annet enn kommandoer og bekreftelser på SMS. Har man et spørsmål som det er forventet at det skal svares på, så får man heller ringe, mener nå jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 ...ala "Hviordan går det?" (Altså sms som egentlig er "unødvendige") selv om dere ikke er interessert i jenta? Eller svarer dere bare på slikt dersom dere vil beholde henne? Og hvis dere er interessert; synes dere da det er koselig å få slike meldinger _en gang i blant_ (feks hvis du er på reise/jobber mye...), eller er det uansett mas og stress?Anonymous poster hash: ced23...27f Hva ønsker du å "legge opp til?" i en slik "hvordan går det?" melding da ? Beskriv forholdet som ligger til grunn Anonymous poster hash: 5dfa6...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå