Gå til innhold

Jeg hater mennesker!

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Neida :)

Jeg gjør ikke det. Men jeg blir frustrert over hvor onde, kjedelige, slemme, stygge (oppførsel) og teite mennesker kan være. Hvorfor kan ikke alle bare være venner? Og ikke minst snille mot hverandre? Det er krig og fred og det der, hvorfor ikke bare fred?

Har noen en genial idé som vil gjøre at alle slemme, onde og teite mennesker blir snille og ålreite? En mirakelkur?

Kan noen kurere PMS-rammede kjerringer? Bitterpikker? Hatere? Væææær så snill :( ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting å gjøre.. start med deg selv. Mange vil bli smittet og andre bare dropped du. Snart vil DIN verden bestå av bare gode mennesker. :)

• Liker 2
Gjest navnelapp
Skrevet

En ting å gjøre.. start med deg selv.

Kloke ord. TS, du kan for eksempel slutte å vere spydig mot oss som skriv nynorsk.

• Liker 4
Gjest Badebuksa
Skrevet

En ting å gjøre.. start med deg selv. Mange vil bli smittet og andre bare dropped du. Snart vil DIN verden bestå av bare gode mennesker. :)

Tror du det?

Jeg er ikke perfekt selv (bare nesten da..), og kan til tider være en ordentlig drittsekk. Møkkamenneske.

Men kan ikke du finne opp en drikk som gjør alle glade og snille?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Kloke ord. TS, du kan for eksempel slutte å vere spydig mot oss som skriv nynorsk.

Beklager.. Jegskjønner ikke nynorsk :(

Gjest navnelapp
Skrevet

Veldig synd at du gjer deg sjølv dummare enn du er.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Veldig synd at du gjer deg sjølv dummare enn du er.

???

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde i alle fall begynt med å slutte å bruke ordet "hat" eller "hate".

Det finnes ord som passer bedre.

-Misliker..

-Liker ikke så godt...

-Blir frustrert av..

• Liker 1
Skrevet

Så det du vil TS, er at alle skal bli slik du er?

Jeg er enig i innlegget over, man må begynne med seg selv. Vi er ikke like alle sammen, steg en er å akseptere andres lyter.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg hadde i alle fall begynt med å slutte å bruke ordet "hat" eller "hate".

Det finnes ord som passer bedre.

-Misliker..

-Liker ikke så godt...

-Blir frustrert av..

Den er grei! Men hvorfor det egentlig?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Så det du vil TS, er at alle skal bli slik du er?

Jeg er enig i innlegget over, man må begynne med seg selv. Vi er ikke like alle sammen, steg en er å akseptere andres lyter.

Nei, jeg vil at alle skal være snille. Hele tiden. Jeg er ikke sånn? Kan ikke noe for at nynorsk er som et fremmedspråk for meg. Mn hvis dere vil si at jeg er dum fordi jeg ikke kan nynorsk, så greit :( :(
Skrevet

Den er grei! Men hvorfor det egentlig?

Fordi Hat/Hate er det mest negativt ladede ordet som finnes. Folk som hater er ikke snille og glade mennesker, slik som du gjerne vil at de skal være.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Fordi Hat/Hate er det mest negativt ladede ordet som finnes. Folk som hater er ikke snille og glade mennesker, slik som du gjerne vil at de skal være.

Tja, jo.. Jeg synes ondskap er det mest negativt ladede ordet.

Mn jeg synes de skal være snille og glade ja. Alltid. Og positive. Trist er greit, men ikke ond,

Skrevet

Henvend deg til greie mennesker og drit i de som er sure, de får finne ut av seg selv

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Svenskt då, hur funkar det?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Svenskt då, hur funkar det?

Det går greit, jeg så da på Emil i Lønneberget da jeg vokste opp :)

Gjest Badebuksa
Skrevet

Henvend deg til greie mennesker og drit i de som er sure, de får finne ut av seg selv

Jepp. Det er jo lurest. Bare vanskelig når de er i nær familie/venner/slekt.
Skrevet

Jepp. Det er jo lurest. Bare vanskelig når de er i nær familie/venner/slekt.

spiller ingen rolle om det er slektninger eller kollegaer osv. Jeg mister respekten for grinebitere og bare ler av dem.

Skrevet

Neida :)

Jeg gjør ikke det. Men jeg blir frustrert over hvor onde, kjedelige, slemme, stygge (oppførsel) og teite mennesker kan være. Hvorfor kan ikke alle bare være venner? Og ikke minst snille mot hverandre? Det er krig og fred og det der, hvorfor ikke bare fred?

Har noen en genial idé som vil gjøre at alle slemme, onde og teite mennesker blir snille og ålreite? En mirakelkur?

Kan noen kurere PMS-rammede kjerringer? Bitterpikker? Hatere? Væææær så snill :( ?

Enig. Jeg og venninnen min diskuterte dette her om dagen.

Det er utrolig hvor slemme folk kan være i mot hverandre. Kvinner/jenter er sesielt ille i mot hverandre. Kaller hverandre feite, stygge, ljuger for å sette personer opp mot hverandre, etc...

Jeg har ofte vært et slags "offer" for sånt, men har heldigvis valgt mine venner med omhu, og kommer til å fortsette med det.

Slemme folk sliter ofte med seg selv...

Skrevet

Sjalusi og penger. Slik kriger alle om. Menn skal ha makt og penger. Kvinner skal se perfekt ut og ha penger. Derfor blir folk slemme. Ja, det begynner allerede i barnehagen. De stjeler leker fra hverandre, de verner om sitt. Slikt fortsetter til vi dør. Mennskene er veldig rare dyr.

Anonymous poster hash: c5b82...76f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...