Bitte Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Hva er dette med at den kjølende/varmende effekten man får fra halstabletter med eukalyptus,gjør underverker under Oralsex? Noen som har hørt om det? Hørte for litt siden at hvis man rett før man gir oralsex,tar et drops...ja, da skal det gi en sinnsyk deilig følelse. Det skal visst funke på begge kjønn. Noen som har erfaringer...eller hørt noe?
ZIBRA Skrevet 5. mai 2004 #2 Skrevet 5. mai 2004 har hørt det, men ikke prøvd. Men kan tenke meg det er ganske så deiligt.
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Jeg hadde ei venninne som pleide å smøre mentholatum på penishodet til menn hun hadde sex med, gav visst en sinnsyk effekt begge veier, jeg har ikke prøvd selv....
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 En del orgasmekremer for kvinner inneholder bl.a. mentol. Så helt på jordet er det ikke. Det funker også fint med nypussete tenner...
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #5 Skrevet 5. mai 2004 Jeg hadde ei venninne som pleide å smøre mentholatum på penishodet til menn hun hadde sex med, gav visst en sinnsyk effekt begge veier, jeg har ikke prøvd selv.... Smaker ikke det litt rart, da? Bruker mentholatum som lypsyl, nemlig, men synes ikke det smaker godt når jeg får det på tunga.
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Jeg vet ikke, helt sant, det vaaaaar ei venninne! Der og på klitoris, klinte hun på Mentholatum...
Suzy Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Jeg vet ikke, helt sant, det vaaaaar ei venninne! Der og på klitoris, klinte hun på Mentholatum... Høres litt vondt ut, syns jeg :o Hm... *notere tipset bak øret*
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Jeg vet ikke, helt sant, det vaaaaar ei venninne! Du og disse "venninnene" dine! *erte*
Gjest venus_venus ikke pålogget Skrevet 5. mai 2004 #9 Skrevet 5. mai 2004 Glidemiddelet Cool Mint har denne effekten. I tillegg til effekt varmt / kaldt (øker blodtilstrømningen) er det jo glidemiddel. Fungerer like bra på både jenter og gutter. Spesielt under oralsex. Så slipper man styr med drops etc.
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #10 Skrevet 5. mai 2004 Høres litt vondt ut, syns jeg :o Hm... *notere tipset bak øret* Det ER vondt! (ops, avslørt! :oops: )
Gjest glamourgirl Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Jeg husker en bok der tannkrem ble brukt, leste den som ung uerfaren tenåring, tenkte Kuult, og fant ut at, jepp, tannkrem er dritvondt. Dusja veldig, veldig lenge etterpå mens jeg hoppa opp og ned fordi det svei sånn, mens mamma stod og banka på døren og lurte på om jeg hadde slått meg :oops: :-) :-? :oops:
Svez Skrevet 5. mai 2004 #13 Skrevet 5. mai 2004 Det ER vondt! (ops, avslørt! :oops: ) Du bare måtte ut å prøve? Er ikke du på jobb nå?
Gjest GreenSky Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 Har prøvd det før, skjønner du vel. En gang!
Gjest På bærtur.... Skrevet 5. mai 2004 #16 Skrevet 5. mai 2004 Jeg skjønte ikke helt det der,det må jo svi som satan for begge to???Dette kan da umulig funke for andre enn painfreaks? :o
Gjest Venus_Venus ikke pålogget Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 Vet ikke med tannkrem for jeg har aldri prøvd. Likevel innbiller jeg meg at tannkrem er sterkere enn mentholdrops. Defintivt mye sterkere enn Cool Mint glidemiddel. Det er ikke veldig sterkt, men gir først en kald, så varm følelse og øker blodtilstrømningen. Mye bedre enn eks orgasmekrem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå