AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Blitt hypp på ons...tror jeg kan bli forelska og dermed sønderknust! Hvordan klarer dere som har pulevenner å involvere dere uten å få følelser med vedkommende? Må jo isåfal møte noen jeg slett ikke liker da, om jeg skal ha et sex liv...just dont get it.. Anonymous poster hash: 73bb0...9ac 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 I utgangspunktet så er du ikke i stand til å forelske deg ordentlig i alle menn i verden så lenge de er kjekke,snille og har sex med deg vel? Det er ONS. Du derimot, kan være i en sårbar posisjon. Kanskje du er ensom og derfor tyr til ONS, kanskje er denne onsen din nære venn og flere faktorer kan spille inn for om du utvikler følelser for han eller ikke. Anonymous poster hash: b30c3...671 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 jeg liker jo pulevennen min men ikke på den måten. jeg har ikke romantiske eller dype følelser for h*n Anonymous poster hash: 8ad6d...7b2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Tyr sjelden til ons. Syns det helt meningsløst. Men i dette tilfelle var det en ok fyr, som jeg liker godt. Har møttes flere ganger, men det resulterer vel i at det blir pulevenn, og det er det jeg ikke skjønner. Hvordan man klarer å ha sånne forhold uten å bli følelsesmessig engasjert? Blir for øvrig svært sårbar i enhver situasjon som omhandler lovin...så svaret er ja....tsAnonymous poster hash: 73bb0...9ac
kills Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Man lærer som regel av det dersom man går for den smellen. Er sjeldent en god ide å falle for en ONS, men det kan vel skje den beste.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Har jo møtt alle mine tidligere kjærester på den måten så....men shit au. Sikkert en dårlig idé likevel...Anonymous poster hash: 73bb0...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå