Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er med i et kursprogram som har vært 3 x 2 uker, og skal på det en tur til i år. Der møtte jeg en mann som i mine øyne er helt fantastisk.

Fikk i slutten av første opphold vite at han var gift, så jeg har ikke hatt noe som helst forhåpninger til noe, men vi har en skikkelig god tone oss i mellom, og ler godt når vi er sammen. Vi har utrolig bra kjemi, aldri opplevd lignende.

Hele tiden har vi skrevet på facebook og det har vært en litt flørtete tone, men aldri gått over streken, før nå..

Helt til for noen uker siden, skrev han bare mer og mer til meg på facebook. Skrev at det gikk dårlig mellom han og kona. De hadde vokst ifra hverandre, etter et ekteskap på 6 år, der de giftet seg i veldig ung alder (starten av 20-årene)..

Nå har han begynt å skrive meldinger på mobilen istedet og han skriver til meg hver eneste dag. Jeg er litt forsiktig med å ta kontakt, siden jeg føler det blir feil ovenfor kona hans å ta kontakt med han. Vi flørter hele tida, men snakker også litt om at det her er feil siden han er gift.

Er redd for hva som kan skje neste gang vi skal på kurs. Jeg har dårlig nok samvittighet som det er, og det står imot alt jeg står for å være en homewrecker.. Hadde heller ikke sett på han med samme øyne om han er en sånn person som er utro mot kona si. En gang utro, alltid utro..

Jeg har sommerfugler i magen når vi tekster, men samvittigheta mi gjør at jeg sitter med en kvalmende følelse inni meg..

Hva skal jeg gjøre??

J 23

Anonymous poster hash: b709c...c49
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, han vil ha seg et sikkerstikk før han drar fra kona, så du må regne med at han holder på sånn til 2-3 flere jenter og går for den som hopper på skiten hans først.

• Liker 18
Skrevet

Syns det er litt "morsomt" at du er i den alderen som kona hans var i når de begynte å date.

Denne mannen vitner ikke om høy moral. Istedenfor å fikse sitt forhold, eller avslutte det,velger han å syte om det og flørte(være utro)bak ryggen til kona si.

Er dette en mann du kunne ha tenkt deg?

Anonymous poster hash: 8b5cb...741
  • Liker 31
Skrevet

Han er på vei inn i det mange vil se på som utroskap. Vil du virkelig være den "andre kvinnen"? Den hans kone vil hate som pesten og snakke stygt om fordi hun "lokket" mannen hennes ut av ekteskapet.

Bryt med han og la han ordne opp i sine egne problemer uten din hjelp!

Anonymous poster hash: 04361...1ba
  • Liker 5
Skrevet

Du ber han kutte ut.

Jeg har vært dine sko tidligere men jeg ga klar beskjed til mannen at dette er feil med tanke på at han er gift.

Anonymous poster hash: 49297...042
  • Liker 6
Skrevet

I de fleste sånne tilfeller så vil mannen aldri gå fra kona si. Han sier masse om hvor dårlig de har det sammen men det er ikke sikkert dette stemmer. Det er store sansynligheter at han bare vil ha litt spenning på si, og er litt lei av familielivet. Du burde ikke ha sex med han eller gå med på å bli elskerinne uten at han forlater kona. Da ber du om å være på gress.

Anonymous poster hash: 23225...425
  • Liker 13
Skrevet

Han er på vei inn i det mange vil se på som utroskap. Vil du virkelig være den "andre kvinnen"? Den hans kone vil hate som pesten og snakke stygt om fordi hun "lokket" mannen hennes ut av ekteskapet.

Bryt med han og la han ordne opp i sine egne problemer uten din hjelp!

Det er jo nettopp det jeg ikke vil. Vil ikke ødelegge et ekteskap.

Hadde vel gjort heller lite om hun ville prata dritt om meg siden vi bor i forskjellige deler av landet, men hadde ikke følt meg bra i det hele tatt av tanken på å ha vært med på å såre en kvinne som er uskyldig oppi det her.

Hvis han faktisk er seriøs om at de skal skilles, får de gjøre det før det eventuelt blir noe med meg. Han får ikke bare en smakebit av gresset på andre siden av gjerdet, for så å hoppe tilbake til kjente trakter.. Det er uaktuelt.

TS

• Liker 4
Skrevet

Lurer litt på når det skal dukke opp ett innlegg som ikke ramser opp "elskerinne malen".

-Konen min forstår meg ikke.

-Forholdet er dårlig/ Jeg har ikke følelser for henne lenger/vi har vokst i fra hverandre (slik at han kan ha elskerinnen på gress og få i pose å sekk)

-Vi har ikke sex (men egentlig vil han bare ha i pose og sekk)

-Vi er bare sammen pga barna (slik at han kan ha elskerinnen på gress og få i pose å sekk)

- Forholdet vårt er mere ekte/Jeg har aldri følt slikt som dette før ( Nytt å spennende vrs. 20 års ekteskap. Lurer på hvem han ville reddet først i en brann)

Og elskerinnen biter på hver jævla gang fordi "akkurat dette forholdet er så spesielt" selv om den utro mannen bare er en bikkje som tenker med pikken og sannsynligvis går tilbake til konen sin etter en stund når spenningen er over med elskerinnen, eller så er han utro mot elskerinnen igjen.

TS.....Vil du virkelig ha en mann som gjør det han kan for å være utro mot kona si og som synes det er så lett å lyve og bedra? Sett deg i konas sko og tenk etter om han er snill mot henne når han gjør sånn. En mann som gjør slikt er ikke noe bra mann. En bra mann gjør det slutt med kona si FØR han involverer seg med en ny. Og dette tror jeg du vet. Du er ung og det er masser av flotte menn der ute, hvorfor vil du bli en homewrecker for ett forhold som i aller største sannsynlighet ikke kommer til å bli ett varig eller bra forhold? Har du samvittighet til det er du ikke noe bedre enn den mannen.

• Liker 19
Skrevet

Det er jo nettopp det jeg ikke vil. Vil ikke ødelegge et ekteskap.

Hadde vel gjort heller lite om hun ville prata dritt om meg siden vi bor i forskjellige deler av landet, men hadde ikke følt meg bra i det hele tatt av tanken på å ha vært med på å såre en kvinne som er uskyldig oppi det her.

Hvis han faktisk er seriøs om at de skal skilles, får de gjøre det før det eventuelt blir noe med meg. Han får ikke bare en smakebit av gresset på andre siden av gjerdet, for så å hoppe tilbake til kjente trakter.. Det er uaktuelt.

TS

Bra! Det er et voksent valg. Selv om det kanskje kan være vondt å slippe taket i litt romantikk og følelser.

• Liker 2
Skrevet

Begynner det med utroskap, så ender det med utroskap.

• Liker 5
Skrevet

Om din venninne hadde fortalt deg at hennes mann holdt på sånn med en annen, ville du vært like begeistret da?

Gjest Badebuksa
Skrevet (endret)

Du vet hva som er rett. Han har allerede gått over streken. Hold deg unna. :)

Endret av Badebuksa
  • Liker 2
Skrevet

Begynner det med utroskap, så ender det med utroskap.

Sånn er det hver gang, uten unntak. Og alle mannfolk som får følelser for noen andre når de er i et forhold, er djevelen selv og det kommer aldri i verden til å gå bra. No way in hell..

• Liker 2
Skrevet

Sånn er det hver gang, uten unntak. Og alle mannfolk som får følelser for noen andre når de er i et forhold, er djevelen selv og det kommer aldri i verden til å gå bra. No way in hell..

Du, jeg tror fyrer har andre motiver enn følelser når de går inn i et forhold.

Skrevet

Du, jeg tror fyrer har andre motiver enn følelser når de går inn i et forhold.

Det tror jeg også at det ofte er.

Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at de forholdene som starter med utroskap, veeeeldig sjelden overlever særlig lenge. Det finnes noen få unntak, og da var det sikkert ekte kjærlighet. Utroskap handler jo ofte ikke om kjærlighet men om sex, spenning, bekreftelse.

• Liker 2
Skrevet

Det er vel ingen hemmelighet at de forholdene som starter med utroskap, veeeeldig sjelden overlever særlig lenge. Det finnes noen få unntak, og da var det sikkert ekte kjærlighet. Utroskap handler jo ofte ikke om kjærlighet men om sex, spenning, bekreftelse.

Den statestikken vil jeg gjerne se. Jeg tror faktisk at den ikke er så klar som du vil ha den til.

Det finnes en del forskjellige årsaker til utroskap i motsetninge til hva dere tror, og det påvirker konsekvensene på lang sikt.

• Liker 2
Skrevet

Den statestikken vil jeg gjerne se. Jeg tror faktisk at den ikke er så klar som du vil ha den til.

Det finnes en del forskjellige årsaker til utroskap i motsetninge til hva dere tror, og det påvirker konsekvensene på lang sikt.

Har lest et sted at noen sånt som 10% av disse forholdene holder over tid.

ALLE vet at det finnes flere årsaker til utroskap, men ingen årsak er godkjent hos folk flest. Å være utro betyr å gå bak ryggen på sin ektemann/kone. Å skille seg først er det rette å gjøre, uansett om kjærligheten er borte, sexen er dårlig, kommunikasjonen elendig, osv. En partner av gangen er liksom standarden i vår del av verden.

• Liker 1
Skrevet

Har lest et sted at noen sånt som 10% av disse forholdene holder over tid.

ALLE vet at det finnes flere årsaker til utroskap, men ingen årsak er godkjent hos folk flest. Å være utro betyr å gå bak ryggen på sin ektemann/kone. Å skille seg først er det rette å gjøre, uansett om kjærligheten er borte, sexen er dårlig, kommunikasjonen elendig, osv. En partner av gangen er liksom standarden i vår del av verden.

Grunnen for at man spør etter statestikk, er for å få en forståelse av hva er det tallene forteller. Det er lett å lese 70% og tro det er antallet som er utro i løpet av ett liv, hvis man leste en artikkel om saken og ser tallet der. Det kreves en undersøkelse av kildene for å finne ut hva tallet EGENTLIG betyr.

Derfor er dine 10% akkurat like lite interesant som den første påstanden.

Grunnen til at jeg nevnte flere årasker , var ikke for å forsvare utroskap,(noe jeg snart begynner å gjøre på grunn av all den ensidige fordømmelsen) , men for mere å påpeke at hvis man er utro fordi man etterspør sex i ett sexløst forhold, så er sjangsen for å være utro i ett nytt forhold noe helt annet enn når utroskapen kommer fordi man forelsker seg hals over hode med noen. Årsaken til skilsmisse er faktisk viktigere enn selve skilsmissen.

• Liker 1
Skrevet

Grunnen for at man spør etter statestikk, er for å få en forståelse av hva er det tallene forteller. Det er lett å lese 70% og tro det er antallet som er utro i løpet av ett liv, hvis man leste en artikkel om saken og ser tallet der. Det kreves en undersøkelse av kildene for å finne ut hva tallet EGENTLIG betyr.

Derfor er dine 10% akkurat like lite interesant som den første påstanden.

Grunnen til at jeg nevnte flere årasker , var ikke for å forsvare utroskap,(noe jeg snart begynner å gjøre på grunn av all den ensidige fordømmelsen) , men for mere å påpeke at hvis man er utro fordi man etterspør sex i ett sexløst forhold, så er sjangsen for å være utro i ett nytt forhold noe helt annet enn når utroskapen kommer fordi man forelsker seg hals over hode med noen. Årsaken til skilsmisse er faktisk viktigere enn selve skilsmissen.

Slutt å avspor tråden. Håper i samme slengen at du får oppleve skikkelig utroskap fra en du elsker så du kan slutte å fordømme de som ikke synes utroskap er en fin ting. Makan......

Anonymous poster hash: 06702...b0d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...