Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere fått i pakkekAlendenderen av deres mann?(hjemnelaget)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt tidlig å spørre om det kanskje? De aller fleste venter med å åpne pakkekalenderen til desember ;)

Anonymous poster hash: 0b5e9...7a7
Skrevet

Det var jul i fjor også om jeg ikke er helt på bærtur;)

• Liker 1
Skrevet

Det var jul i fjor også om jeg ikke er helt på bærtur;)

å? var det? Det visste jeg ikke.

Men uansett, hvorfor lurer du på det? har du planer om å hjelpe mannen din med å finne pakker til deg?

Anonymous poster hash: 0b5e9...7a7

Skrevet

Pakkekalender har jeg ikke hatt siden jeg var barn. Bruker nok penger som det er på gaver i jula om man ikke skal kjøpe 24 gaver til.. Blir stadig overrasket over at voksne folk fortsatt har pakkekalender!

Anonymous poster hash: 743e6...1e7
Skrevet

Har ikke fått pakkekalender av han, men han har hintet om at jeg får det i år :)

Hva mener du med hjemmelaget? At alle gaver er hjemmelaget, eller bare kjøpt personlig og ikke en ferdig kalender?

Skal forøvrig lage en kalender til min kjære i år, og hittill har jeg funnet litt forskjellig jeg skal kjøpe inn, men siden jeg er kvinne og gir til mann er det kanskje ikke så interressant for deg TS?

Skrevet

Mannen min sier sånne ting som å legge ett telys i her pakke osv:) haha. Skal ha pakkekalender istede for gave til hverandre:) lurer bare på om dere har fått noe veldig rart ol. Svært bittre folk her skulle være da:p

Skrevet

Blir glad for ide'er og:)

Skrevet

Flakslodd, kinobilletter, boksere, språkCD, lue, skjorter, parfyme,

Skrevet

Godteri, telys, tyggispakker(jeg er så glad i det), klær, undertøy, noe på kondomeriet(?), toalettmappe, kosesokker, pynteting, flakslodd. :)

Anonymous poster hash: c8be7...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...