AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hei Skal til I dåp i Oslo og tenker derfor å kjøpe gaven i Oslo slikt at det blir enklere for foreldre å evt returnere gaven. Har tenkt å kjøpe et godt ullpledd og en barnesølje. Hvor burde jeg gå? Maksgrense:kr2000 tilsammen.Anonymous poster hash: 7c6cd...b5d
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Hei Skal til I dåp i Oslo og tenker derfor å kjøpe gaven i Oslo slikt at det blir enklere for foreldre å evt returnere gaven. Har tenkt å kjøpe et godt ullpledd og en barnesølje. Hvor burde jeg gå? Maksgrense:kr2000 tilsammen.Anonymous poster hash: 7c6cd...b5d Husfliden? Anonymous poster hash: a78a0...065
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Jeg vil tro at Husfliden har bunadssølv. Usikker på hvor i Oslo de holder til.
ToveM Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 De butikkekjedene som har butikker flere steder i landet lar deg vel bytte fritt. Gullsmeder f.eks selger vel barnesøljer. Og husfliden har vel butikker nesten over alt. Lurt å spørre selvfølgelig om en får bytte det andre plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå