AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Noen jeg snappet med har mange poeng under "score", men ingen på listen over "best friends". Hvorfor det? Anonymous poster hash: 1d55f...a45
Lea2 Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Kanskje det har noe med hvilke meldinger som finnes i innboksen? Etter at jeg tømte min ser jeg at den eneste best friend jeg har er kjæresten og alle meldingene jeg har i innboksen nå er fra ham. ELLER at det tar de siste dagene/uka og tar med kun de som har sendt snaps i den perioden.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Ja kanskje det? Eller kan det ha noe å gjøre med at man har slettet vennen fra vennelisten? Så vennen er borte og bare poengene er igjen?Anonymous poster hash: 1d55f...a45
Lea2 Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Jeg har ikke mange venner, men hadde for 2 uker siden 4 best friends (dvs full liste under navnet mitt). Jeg har ikke slettet noen, men har kun kommunisert med en person i det siste. Nå har jeg bare denne personen under navnet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå