AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg lurte på om det finnes noen med solid medisinsk kunnskap her inne som kan svare meg på om helvetesild kan føre til nyresvikt. Jeg søker ikke noe medisinske råd, men vi er et par stykker som diskuterer dette helt vilt og det hadde vært greit å få vite hvem som har rett... Anonymous poster hash: 914d6...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Del Skrevet 4. november 2013 Prøv lommelegen i stedet Anonymous poster hash: 078c0...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Del Skrevet 4. november 2013 Tusen takk, men der koster det flesk. Jeg tenkte at det kanskje fantes en bitteliten lege her inne som visste noe om dette... Anonymous poster hash: 914d6...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Del Skrevet 4. november 2013 Hva er de mulige komplikasjoner av helvetesild? Ubehandlet helvetesild kan føre til alvorlige komplikasjoner. Personer med nedsatt immunforsvar er på et høyere risiko for å utvikle alvorlige komplikasjoner av helvetesild inkludert: Bakterielle hud infeksjoner som impetigo Øresmerter Ansikts lammelse Meningitt Varige øyeskader og nedsatt syn Postherpetisk nevralgi, som er helvetesild smerte som lingers for måneder eller år Anonymous poster hash: 8174b...cc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Del Skrevet 4. november 2013 Hva er de mulige komplikasjoner av helvetesild? Ubehandlet helvetesild kan føre til alvorlige komplikasjoner. Personer med nedsatt immunforsvar er på et høyere risiko for å utvikle alvorlige komplikasjoner av helvetesild inkludert: Bakterielle hud infeksjoner som impetigo Øresmerter Ansikts lammelse Meningitt Varige øyeskader og nedsatt syn Postherpetisk nevralgi, som er helvetesild smerte som lingers for måneder eller år Anonymous poster hash: 8174b...cc0 Tusen takk. Ikke nyresvikt altså. Jeg har en i min nærhet som tar dialyse pga nyresvikten og han mener at det er pga helvetesild... Anonymous poster hash: 914d6...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Del Skrevet 4. november 2013 Tusen takk. Ikke nyresvikt altså. Jeg har en i min nærhet som tar dialyse pga nyresvikten og han mener at det er pga helvetesild... Anonymous poster hash: 914d6...29b Har leita i flere artikler ang sykdommen men har ikke funnet nyresvikt. Anonymous poster hash: 8174b...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå