Gå til innhold

Finnes det en måte å få større lepper uten at det ser corny ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har til gode å se et par lepper med restylane/juviderm/silikon hvor ikke det er åpenbart. Unntaket må være de som har fyldige lepper fra før.

Har prøvd juviderm tidligere, men det skjer liksom noe rart med smilet. Det er som om tannstillingen er tilpasset min munn (selvsagt), og smilet med juviderm gjør at jeg liksom får "lufthull" under hver side av leppene.

Min munn er liten og overleppe et ganske smal. Hvis jeg skal velge mellom et pent smil, som jeg synes at jeg har, eller fyldige lepper og merkelig smil - så går jeg for det første.

Men... Finnes det en metode man faktisk kan få leppene mer naturlig fyldige uten at man har så mye fra før?

Anonymous poster hash: a8def...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt annet enn permanent, men lip plumpere (fås som glosser, leppestifter og mattere pomader) gjør leppene litt hovne. Det holder noen timer. Kanskje den opphovningen er nok til at du føler deg fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvorfor artikkelforfatteren sier at man skal lage sine egne lip plumpers i stedet for å kjøpe "kjemiske". Cayenneekstrakt og kanelekstrakt er nettopp virkestoffene i lip plumpers.

Kanskje fordi en del lip plumpers kan inneholde en haug andre ingredienser som ikke er bra... :vetikke:

Jeg har selv for øvrig prøvd en hel haug, og ingen av sånne lip plumpers funker for meg. De bare svir, gir riktignok en glans, men that's it. T_T

Kanel alene er derimot greit. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men hun anbefaler jo å putte eteriske oljer i det man bruker på leppene til daglig... Jeg synes det er en topp idé for å slippe å kjøpe spesialprodukter, men det er ikke så mye rart i lip plumpers som ikke er i andre leppepomader, -stifter og -glosser. Det er mulig at jeg bare får ut piggene litt for fort med en gang noen sier "fy kjemisk", siden de erfaringsmessig ofte har misforstått enkel kjemi og ikke vet så mye om ingredienser. Lip plumperen jeg bruker (husker ikke merke i farten) er en helt streit planteoljebasert leppepomade med cayenne i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eteriske oljer skal man være veldig forsiktig med!

Juvederm og restylane kan bli pent hvis det injiseres på riktig sted i liten nok dose (0.5 f.eks.). Keep it classy liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Det som er litt crap er at leppene kan bli midlertidig immun mot lip plumpere om du bruker de hele tiden i en periode. Munnen har da vent seg til de irriterende ingrediensene, og puffer seg ikke opp ved bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ts, det er ikke mulig. Ikke som jeg har sett ennå. jeg har heller ingen virkning av lipplummers .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...