AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 ..når overføringen skjer mellom ulike banker? Noen som vet? Hvis noen overførte til meg på fredag kveld, burde jeg ikke ha fått det på min konto nå når det er mandag klokka ti over ett? Eller kan det ta enda lenger tid? Takk Anonymous poster hash: 427f5...1fd
Gjest Chloe87 Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Da jeg sist overførte penger til samboeren min som har en annen bank så overførte jeg om morgenen og neste morgen hadde pengene kommet inn.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Nei, sjekk igjen om 3-4 timer. Anonymous poster hash: ec5ed...51a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Ok takk Denne personen som skulle ha overført til meg er litt upålitelig noen ganger, så jeg håper det bare tar tid mellom bankene og at jeg ikke blir lurt. Anonymous poster hash: 427f5...1fd
skyflakes Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Ok takk Denne personen som skulle ha overført til meg er litt upålitelig noen ganger, så jeg håper det bare tar tid mellom bankene og at jeg ikke blir lurt. Anonymous poster hash: 427f5...1fd Siden det har vært helg, så burde pengene ha kommet til nå. Tar vanligvis en dag, dersom man ikke gjør det før kl 12 hos min bank.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Du skulle hatt pengene nå . Anonymous poster hash: c5b48...d7d
Neket Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Om pengene har blitt overført fredag kveld har de ofte ikke vært inne før tirsdag hos meg.
Minya Skrevet 5. november 2013 #8 Skrevet 5. november 2013 Mellom forskjellige banker tar det mellom en og to virkedager før det er overført, det varierer noe fra bank til bank hvor fort det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå