AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Dere som har vært samboer og flyttet fra hverandre, har dere forblitt kjærester og flyttet inn igjen med hverandre etter en viss tid? Samboer og jeg flytter fra hverandre, og det føles som et nederlag, men vi flyttet inn alt for tidlig, så vi må bli bedre kjent først, ironisk nok. Følelsene er også litt kvelt, så mulig de kommer sterkere tilbake, eller kan det rett og slett være et avsluttet kapittel? Anonymous poster hash: 9ea46...e1c
T-Goa Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 nei. om vi ville ha fiksa ting så måtte vi stått sammen og ikke flytta fra hverandre. avstand skaper avstand..
strawberry Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Dersom man ikke klarer å bo sammen, bør man nok ikke være sammen, synes nå jeg. Skal alle problemene bare forsvinne på mystisk vis nå da? Meningen med å finne en partner er jo å finne en å bo sammen med resten av livet og få familie sammen med, så om dere ikke klarer dere alene en gang, burde dere kanskje begynne å lete andre steder.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Ts her. Er dette jeg også tenker på. Så ingen som har hørt at forhold kan gå videre etter noe sånt altså? Problemene forsvinner jo ikke på mystisk vis nå nei, men de blir mange færre for øyeblikket, og vi trenger det begge to. Anonymous poster hash: 9ea46...e1c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Ingen flere innspill? ts Anonymous poster hash: 9ea46...e1c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Ja, vi flyttet fra hverandre, men pga. Skole, to år senere flyttet vi sammen igjen. Anonymous poster hash: a6205...48d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Ts her. Er dette jeg også tenker på. Så ingen som har hørt at forhold kan gå videre etter noe sånt altså? Problemene forsvinner jo ikke på mystisk vis nå nei, men de blir mange færre for øyeblikket, og vi trenger det begge to. Anonymous poster hash: 9ea46...e1c Problemene blir ikke færre. De blir bare ikke like synlige som før. Problemene vil fortsatt være der dendagendere flytter sammen igjen. Solskinnshistorier eksisterer men de er det fåsv i forhold til hvor mange som ikke finner tilbake igjenAnonymous poster hash: 3ba60...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå