Gå til innhold

Sjokolade gjør deg slank

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo hovedsakelig sjokolade med 40% eller mer kakaoinnhold. Jeg foretrekker én bit hver dag med 86%. Lykke! ^^,

Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 8418d...dfa
Skrevet

Standard sensasjonaliserende og lettvint billigartikkel skrevet av en journalist som ikke har mye kunnskap om temaet, ikke har skjønt fryktelig mye av forsking generelt og neppe har lest noen av de originale studiene. Krydret med selektivt utvalg av kun de studiene som viser det journalisten vil skrive om, og disse er i tillegg overforenkla så det holder.

Altså: ikke spesielt imponert. Spis sunt du, og finn et kosenivå som passer deg.

Anonymous poster hash: c067f...467

• Liker 3
Skrevet

Mørk sjokolade er sunt, men det er da ingen nyhet.

Anonymous poster hash: 49f70...066
Skrevet

Kaloriene i sjokolade forsvinner på magisk vis av seg selv altså? Kult. :rolleyes:

Anonymous poster hash: d97c9...98b
Skrevet

De ungdommene som sa de spiste mye sjokolade, hadde i snitt lavere fettprosent enn de som ikke gjorde det.

Med andre ord: De som har et bevisst forhold til sjokoladespisingen sin, har en lavere fettprosent. Hvor mye sjokolade en person sier at en spiser, stemmer ikke alltid overens med hvor mye vedkommende faktisk har i seg.

Selvbedraget er den overvektiges største problem.

Skrevet

Jeg spiste masse sjokolade da jeg var tenåring. Var slank. Nå, i tyveårene, er jeg feit og spiser mye sjokolade.

Eneste forskjellen er at jeg nå spiser mer av annen mat og.

Anonymous poster hash: 375f6...b57

Skrevet

Vel, jeg opplever å gå ned dersom jeg bytter ut en del av maten med sjokolade.

Anonymous poster hash: 8418d...dfa
Skrevet

Sjokolade - come to me!!! :D

*sukk* tenk om det virkelig hadde vært slik... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...