Gå til innhold

Trenger noen råd, er veldig usikker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen råd fra folk som var vært i et seriøst forhold. Jeg er en jente på 22 og er sammen med en mann på 30. Jeg har vært i to forhold før, siste varte i 3år. Den mannen jeg er sammen med nå har aldri hatt noe forhold og begrunner det med at han ikke forelsket seg, men så møtte han meg og det sa pang (hans ord). Vi har hatt en del opp og nedturer som skyldes at han lett blir usikker, fks; når jeg skal ut med venninner, ikke sender han meld på noen timer, ikke forteller hva jeg føler til en hver tid, han sier at han føler jeg er mindre glad i han enn jeg er i han. Dette er ikke sant, jeg er en selvstendig jente som ikke liker å mase og henge over kjæresten hele tiden, liker å ha mitt liv også. Jeg er veldig glad i han, setter av masse tid til oss, koser masse, men litt dårlig på å prate om følelser.. Det ble slutt mellom oss da han ikke orket å være usikker, jeg kjempet for å gi det en sjans, men til ingen nytte. Det gikk en uke og han var kjempe lei seg, foreslo parterapi, sa han ikke ville leve uten meg, savnet meg hele tiden, ikke orket å gå ut døra osv.. Jeg tok han tilbake, men ville ta det rolig. Så begynte han etter noen uker å føle uro igjen, jeg hadde ikke tatt noe særlig kontakt en dag pga jeg var opptatt og dette gjorde at nok en krangel oppstod, vi fikk sånn halvveis ordnet opp, men jeg går rundt med en uro inni meg, han er like følsom som en jente i tenårene.. Hvordan kan vi få gnisten tilbake etter mye krangling og turbulente følelser? Hvordan bli trygge på hverande igjen? Må si at vi har hatt er veldig fint forhold uten om krangelen, masse opplevelser sammen, enig om det meste, prioritert hverandre, vært ærlige og trofaste. Takk for svar, redd for å ta feil avgjørelse.

Anonymous poster hash: 15e07...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...