AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hei Gjennom ungdomstiden slet jeg enormt med kviser, og det har stabilisert seg nå. Fortsatt et par her og der, men det går helt fint. Problemet er at jeg har røde flekker på haken og røde små prikker i pannen, slags arr. Jeg er nøye med hudprodukter og bruker en blanding av Decleor og MD, men det jeg søker er noe jeg kan få gjort profesjonelt. Jeg har hørt litt om sliping, men vet ikke helt hva det innebærer. Prisen er uinteressant, for jeg er villig til å gjøre hva som helst for å bli kvitt det! Tør ikke gå uten sminke noe sted, og selv med sminke, så skimtes de røde flekkene igjennom... Hjelp tas imot med stor takk! Anonymous poster hash: a4e37...467
Zinnia Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Noe som virkelig har hjulpet min hud (utenom godt kosthold og fokus på livsstil) er tamanuolje! Jeg bestilte min fra Iherb (valgte Aura Cacia sin), og har brukt den i stedet for nattkrem. Har merket betydelig reduksjon i all rødhet i ansiktet, og faktisk også er de mørke ringene under øynene mindre fremtredende. Oljen er grønn og lukter litt sært, men definitivt den beste hudoljen jeg har prøvd. Jeg husker jeg testet jojobaolje for noen år siden og den gjorde absolutt ingen forskjell fra eller til, men med Tamanu er det tydelig forskjell.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Takk for tips! Søkte på den på Iherb, men det kom mange forskjellige opp. Kan du kanskje linke til den eller skrive fullt navn på oljen du kjøpte? Anonymous poster hash: a4e37...467
Zinnia Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Takk for tips! Søkte på den på Iherb, men det kom mange forskjellige opp. Kan du kanskje linke til den eller skrive fullt navn på oljen du kjøpte? Anonymous poster hash: a4e37...467 Såklart, denne er det jeg har :-) http://www.iherb.com/Aura-Cacia-Organic-Nourishing-Tamanu-Oil-1-fl-oz-30-ml/38544 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Såklart, denne er det jeg har :-) http://www.iherb.com/Aura-Cacia-Organic-Nourishing-Tamanu-Oil-1-fl-oz-30-ml/38544 Du er god, tusen takk skal du ha! Bestiller den i morgen! Hvordan brukes den, rett på huden og skal den skylles av? Anonymous poster hash: a4e37...467
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Hva med Epiduo? Jeg skal prøve den etter noen dager med Dalacin. Sliter også med kviser. Anonymous poster hash: 22540...dcd
Gjest BabyBlue Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 De røde merkene vil forsvinne av seg selv, men produkter kan speede opp prosessen. Vet at noen her på forumet kjøper og utfører syrebehandlinger selv (ikke for drøye greier), og er veldig fornøyde. Var en tråd om det, men husker ikke hva den het...
pinar Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Hva med Epiduo? Jeg skal prøve den etter noen dager med Dalacin. Sliter også med kviser. Anonymous poster hash: 22540...dcd Kanskje det funker for andre, men jeg har ingen nytte av epiduo hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Epiduo funker skikkelig bra, etter bare 2 måneder så har ansiktet mitt blitt mye bedre. Da var det arrene som var problemet, men nå er omtrent halvparten borte, så ikke lenge til alt er borte...Anonymous poster hash: 37b50...8fb
Zinnia Skrevet 5. november 2013 #10 Skrevet 5. november 2013 Du er god, tusen takk skal du ha! Bestiller den i morgen! Hvordan brukes den, rett på huden og skal den skylles av? Anonymous poster hash: a4e37...467 Bare hyggelig! Jeg har bare brukt den rett på huden foreløpig, varmer den opp i hendene og smører på. Det går også an å gjøre noe som heter OCM (oil cleansing method), men jeg har ikke prøvd dette eller satt meg inn i hvordan det fungerer enda. Tror ikke det er nødvendig eller noe poeng å skylle av etterpå nei.
FrøkenBaker Skrevet 5. november 2013 #11 Skrevet 5. november 2013 Hvis jeg noen gang blir kvitt aknen min skal jeg prøve meg på laser og eventuelt sliping for å bedre dem. Produkter som skal smøres på er vanskelig å si noe om, men jeg tror de fleste av dem skal brukes rett etter det har blitt et arr og ikke har like god effekt etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå