Pimpel Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hva skal dere ha i håret på den store dagen? Jeg tenkte først en bøyle med perler. Men det blir fort vondt og ubehagelig å gå med (min erfaring) Jeg kunne kanskje tenkt meg å ha noen små silkeblomster festet i håret.. Hvor kjøper dere hårpynten? 1
tinanana Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Jeg skal ha hårbånd med diamanter, lager selv med utstyr fra Ebay 1
*nordby* Skrevet 12. november 2013 #4 Skrevet 12. november 2013 Jeg skal først ha slør, og så skal jeg ha en hvit blomst i håret til festen
KatK Skrevet 12. november 2013 #5 Skrevet 12. november 2013 Jeg går nok for en litt stor hårkam med strasssteiner i art deco stil. Og slør til vielsen:) Mye fint her:http://www.haircomesthebride.com/
Gjest Hjertesukk Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Jeg kjøpte en nydelig hårbøyle i stål, på Glitter (av alle steder:P)! Den har tre sølvblomster som sitter tett, med "diamanter" på. Veldig rustikk og romantisk stil. Bøylen skal dekkes med hår, og blomstene sitter på siden av hodet mitt. Jeg syntes den er knallfin. Etter min mening ble det ble for mye med en tiara eller liknende.. da drømmen min IKKE er å se ut som en "prinsesse" men som en fin og ung brud Jeg er akkurat fylt 23 når bryllupsdagen står, så jeg syntes det er viktig at dette skinner litt igjennom.. Mange bruder ser fort 10-15 år eldre ut på bakgrunn av en for stram frisyre og feil pynt.. Eller det jeg syntes er verst; 40 år gamle bruder styler seg opp som en 20 år gammel brud.. ikke helt heldig det heller gitt! Om du har ordnet deg med frisør så ville jeg anbefalt deg å høre med han/henne om hva du bør gå for Da samkjører de det i forhold til frisyren du skal ha! ..og om du ikke vil ha hårbøyle, så er hårbånd veldig "in" om dagen denne strammer ikke over tinningene og du vil unngå å få hodepine.
Wurtzel Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Hjelp. Jeg viste ikke at det var noen aldersbegrensninger på hvordan man styla seg som brud.? Hvordan skal en 40 år gammel brud se ut?(Og ikke se ut? ) 1
Pimpel Skrevet 14. november 2013 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2013 Jeg går nok for en litt stor hårkam med strasssteiner i art deco stil. Og slør til vielsen:) Mye fint her:http://www.haircomesthebride.com/ Takk for link. Utrolig mye fint!! Jeg syns det ser veldig pent ut med små blomster i håret
Gjest Hjertesukk Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Er vel ingen regler, men personlig så syntes jeg mye "bling" som glitrende tiara og smykker, svære bløtkakekjoler eller den gjennomsiktige korsett-trenden på noen kjoler, fort kan se tacky ut på de over 40. Men for all del, det kan se like tacky ut på ei som er 20. Tenker meg bare at fallhøyden er desto større på en 40åring, enn ei som er 20 Det finnes selvfølgelig smashing 40 & 50 åringer som fint kan "pull it off", men jeg syntes det er mest kledelig med en litt mer konservativ stil på de eldre brudene. 20 åringer kler seg jo som regel ikke likt som 40-50 åringer, så syntes ikke det er rart at det også er forskjell på hva som kler en 20 og en 40 år gammel brud
Suss81 Skrevet 19. november 2013 #10 Skrevet 19. november 2013 Er vel ingen regler, men personlig så syntes jeg mye "bling" som glitrende tiara og smykker, svære bløtkakekjoler eller den gjennomsiktige korsett-trenden på noen kjoler, fort kan se tacky ut på de over 40. Men for all del, det kan se like tacky ut på ei som er 20. Tenker meg bare at fallhøyden er desto større på en 40åring, enn ei som er 20 Det finnes selvfølgelig smashing 40 & 50 åringer som fint kan "pull it off", men jeg syntes det er mest kledelig med en litt mer konservativ stil på de eldre brudene. 20 åringer kler seg jo som regel ikke likt som 40-50 åringer, så syntes ikke det er rart at det også er forskjell på hva som kler en 20 og en 40 år gammel brud Jeg kjenner jeg er helt uenig med deg Det er veldig individuelt hva folk kler og alder er ikke en grunn til å ikke kle noe som brud. Iallefall når man ikke er eldre en 40 år, har du sett hvor smashing mange av de er eller? Til nød kan jeg strekke meg til å di at en 55 åring med solskadet hud ikke burde gå med stroppeløs, men det gjelder jo forøvrig en 20 åring å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå