Gå til innhold

EDTA

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen her inne som har brukt EDTA..?Begynte opprinnelig å bruke det fordi jeg har et "urolig ben", men det skal visstnok også fungere som en slags slankekrem også fordi den skal sette i gang blodsirkulasnonen.. Noen som har noen erfaringer med dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke hjelpe deg men jeg lurer på det med "urolig ben". Hva er EDTA, hvor skaffer man det og funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Det eneste jeg vet om EDTA er at det brukes i blodprøveglass (hindrer koagulering), men her og her står det litt (et stykke ned på siden).

Tviler på om den har noen særlig slankende effekt, det er ingen kremer som har det. TV2 Hjelper Deg hadde nylig en test av cellulittkremer, og den "beste" minket låromkretsen med ca 2 cm (uten at cellulittene forsvant), dessuten forsvant effekten da testpanelet sluttet med kremen. I mine øyne er det i hvert fall ikke noe å kaste bort pengene sine på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare det med urolig/rastløst ben, men det kommer av dårlig blodsirkulasjon (tror jeg..).

Har ikke peiling på om den fungerer, men det er jo lov å håpe! :wink:

Her står det litt om EDTA:

http://www.medipharma.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forklare det med urolig/rastløst ben, men det kommer av dårlig blodsirkulasjon (tror jeg..).

Har ikke peiling på om den fungerer, men det er jo lov å håpe! :wink:

Jeg mener... har også det du kaller "urolig ben". Og det jeg mente var: funker EDTA mot disse urolige bena våre? Da hadde jeg blitt glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke ennå, har bare brukt den en uke.. Begynte med elektroterapi for noen uker siden fordi det liksom skal virke slankende (!) men nå har jeg funnet ut at jeg faktisk blir litt bedre i benet etter at jeg har vært der, så da hjelper det i hvert fall for noe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...