Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på noen og tjue, med samboer. Bor i hans hus, studerer og jobber litt ved siden av. Har hund.

Vi har vært sammen i 1 1/2 år, og vi flyttet sammen ca 2 mnd etter at vi møttes første gang. Føler ting har gått veldig på skinner, vi samarbeider godt og har det veldig bra. Har også en veldig god kommunikasjon, og kan snakke om alt - også dette problemet jeg nå har, men vil gjerne ha tips fra andre...

Jeg er så himla grinete!!! Jeg vet selv at jeg fort kan bli det om dagene går i ett med skole, jobb og husarbeid, og at jeg da helst må få være litt i fred (da går det vekk av seg selv, jeg har alltid vært sånn) - men jeg føler jeg glefser og er veldig grinete på mannen, som jo er så flink med alt som må gjøres og veldig positiv.

Må jeg bare akseptere at jeg ER sånn, og få andre til å forstå at jeg må ha litt tid for meg selv når jeg blir litt glefsete? Helst vil jeg ha tips til "hvordan-bli-mer-positiv", men en guide til det finnes kanskje ikke. Tips mottas med takk, jeg vil ikke være sur kjerring mer!!! Lite søvn og mangel på planlagte aktiviteter, feks. trening (må droppe treningen en dag pga. skole = sur) trigger problemer enda mer, jeg kan virkelig ikke forestille meg hvor grinete jeg blir den dagen vi evt får barn, om jeg ikke skjerper meg NÅ :P

Bare må legge til at det ikke er noe medisinsk grunn til bitchingen min, jeg er frisk og har ikke mer PMS enn gjennomsnittet tror jeg.

Anonymous poster hash: c0798...84d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er innadvendt og trenger alenetid. Sånn er det bare. Tar du ikke hensyn til det behovet vil du forbli grinete og sur.

Anonymous poster hash: adb2b...7f1
Skrevet (endret)

Det samme tenkte jeg. Jeg er introvert og kan fort bli sur hvis jeg ikke får tid til å hente meg inn med alenetid.

Kanskje du burde lese deg litt opp på introvert. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg var så hissig før jeg plutselig kom over noen artikler om det, og det hjalp meg mye, i hvert fall.

Lykke til! :)

Endret av Petra75
Skrevet

Kjenner meg kjempe godt igjen i det du skriver. Jeg er mye grinete og kjeftete, men merker det godt selv og ønsker ikke å være sånn.

Jobber mye med meg selv og prøver å tenke bedre igjennom ting før jeg begynner å kjefte, da kommer jeg ofte frem til at jeg ikke har noe grunn for å kjefte.

Jeg er sånn fordi jeg føler jeg aldri kommer i mål. Har alt for mye jeg skulle ha gjort og det legger et enormt press på meg, noe som gjør meg kjempe stresset og sliten.

Skrevet

Alt handler ikke om deg når du bor med noen andre. Lær deg å svar folk skikkelig.

Anonymous poster hash: a0c9b...7cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...