Gå til innhold

Ny mobil. Men hvilken ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på å kjøpe ny mobiltelefon, og har sett mange forskjellige modeller på nettet. Men jeg vet fortsatt ikke hvilken modell jeg skal kjøpe.

Har Nokia selv, og synes at den er bra, men har for få apper. Samsung virker bra, men skjermen blir lett knust hvis den fallen i bakken :-( Sony jeg har ikke noen peiling på, men det virker bra også ifølge omtaller på nettet.

Har dere noen tips/anbefalinger? :-)

Anonymous poster hash: 7e980...f5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HTC One er perfekt for meg. Og de HTCene jeg har hatt før har alltid vært veldig holdbare. Kamera er veldig bra, god å skrive på, nydelig skjerm og all verdens apper med Android. Uansett så anbefaler jeg å bruke sånn beskyttelsesetui!

Skrevet

Iphone 5s fikk terningkast 6, så ville ha kjøpt den :) Har selv Iphone 5, og er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 21e2e...b37
Skrevet

Alltid kjekt å vite om du vil ha med eller uten abonnement og hvor mye du er villig å bruke på en ny mobil...

Nå vet jeg ikke hvordan du behandler mobilen din, men de fleste mobilene har en helt grei nok skjerm. Bare du behandler den skikkelig.

Et beskyttelsesetui er jo et must også selvfølgelig.

Skrevet

HTC One er perfekt for meg. Og de HTCene jeg har hatt før har alltid vært veldig holdbare. Kamera er veldig bra, god å skrive på, nydelig skjerm og all verdens apper med Android. Uansett så anbefaler jeg å bruke sånn beskyttelsesetui!

Takk for tips! Skal sjekke litt mer om HTC. :-)

Skrevet

Iphone 5s fikk terningkast 6, så ville ha kjøpt den :) Har selv Iphone 5, og er veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 21e2e...b37

Iphone 5S er litt dyrt, og vi har også iphone 4s i familien, fikk ikke brukt wifi etter IOS oppdatering.. :-(

Skrevet

Samsung galaxy s 3 og s 4 er superbra. Min mann har 4 og jeg har 3er'n

Mistet den ofte i gulvet og ned trappen - ikke en skramme.

iphone der imot så knuser den etter 3 ganger i gulvet.

Anonymous poster hash: 3b8d6...c6d
Gjest Badebuksa
Skrevet

De har noen billige på clas ohlson!

Skrevet

Alltid kjekt å vite om du vil ha med eller uten abonnement og hvor mye du er villig å bruke på en ny mobil...

Nå vet jeg ikke hvordan du behandler mobilen din, men de fleste mobilene har en helt grei nok skjerm. Bare du behandler den skikkelig.

Et beskyttelsesetui er jo et must også selvfølgelig.

Jeg vil ha mobil uten abonnement, og tenker på å bruker max 6000 NOK. Synes jeg behandler mobilen min veldig bra, men den jeg har nå falte ned i bakken en gang. Heldigvis gikk det greit siden Nokia alltid har bra kvalitet. :-)

Skrevet

Samsung galaxy s 3 og s 4 er superbra. Min mann har 4 og jeg har 3er'n

Mistet den ofte i gulvet og ned trappen - ikke en skramme.

Anonymous poster hash: 3b8d6...c6d

Virkelig? Kollega mi har Samsung, men skjemen blir knust etter den falte ned i bakken. :-(

Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har mistet mine samsung-telefoner i bakken, inkludert asfalt og betong, hadde S2 tidligere og har S4 nå og ingen av de har tatt skade av det. Jeg kan selvfølgelig ha hatt flaks, men siden jeg hadde den forrige i 2 år og har hatt S4'en i et halvt år snart, så tviler jeg.

Har hørt om mange flere iPhone som har fått ødelagt skjerm, enn Samsung. En mulighet er jo å kjøpe S4 aktiv, men jeg satte bedre kamera over enda bedre tåleevne, rett og slett fordi jeg hadde opplevd at telefonen min hadde tålt mye.

Skrevet

Samsung Galaxy S4 Active er en robust samsung telefon, den tåler et fall i bakken :)

Kjøpes på netonnet for 4179 kr (uten abonoment).

Hvis du syns det er litt dyrt kan du også gå for den robuste Samsung Galaxy Xcover 2, denne mobilen er litt eldre, men derfor også en hel del billigere. Du finner den på netonnet for 1890 kr (uten abonoment).

Anonymous poster hash: e7c6e...2d4

Skrevet

Samsung Galaxy S4 Active er en robust samsung telefon, den tåler et fall i bakken :)

Kjøpes på netonnet for 4179 kr (uten abonoment).

Hvis du syns det er litt dyrt kan du også gå for den robuste Samsung Galaxy Xcover 2, denne mobilen er litt eldre, men derfor også en hel del billigere. Du finner den på netonnet for 1890 kr (uten abonoment).

Og da gjentar jeg samsung galaxy s4 active.

Ikke den vanlige samsung galaxy s4.

Skrevet (endret)

Jeg har mistet min fon 5 to ganger i asfalt og grus, begge gangene med skjermen ned, men jeg har sånn beskyttelsesramme rundt og sånn plastdings på skjermen, så det har aldri skjedd noe som helst. Har ikke fått en skramme engang. <_<

Jeg pleier av og til å se på: http://www.esato.com/phones/

Selv om en del av mobilene ikke er tilgjengelig i Norge så kan man se litt på mobiltypene. ^^,

Endret av Peanut
Gjest crazycatlady
Skrevet

iPhone! iPhone 4 får du kjempebillig nå. At den iPhone 4s-en ikke fikk brukt wifi etter oppgradering må være en feil på telefonen. Samboeren har også den og han har ikke hatt problemer. Selv har jeg en snart tre år gammel iPhone 4. Veldig fornøyd. Begynner å bli litt slitt da, så blir iPhone 5s etterhvert. Kanskje venter jeg på sekseren om denne holder så lenge.

Skrevet

Virkelig? Kollega mi har Samsung, men skjemen blir knust etter den falte ned i bakken. :-(

Da må det ha vært et stygt fall, for skjermen til Samsung knuses ikke lett. Iphone derimot, den knuses veldig fort. Det vet jeg som har hatt Iphone i flere år, men etter at jeg kjøpte Samsung, har jeg ikke opplevd knust skjerm, har mistet den i bakken flere ganger.

Anonymous poster hash: 79954...819

Skrevet

Da må det ha vært et stygt fall, for skjermen til Samsung knuses ikke lett. Iphone derimot, den knuses veldig fort. Det vet jeg som har hatt Iphone i flere år, men etter at jeg kjøpte Samsung, har jeg ikke opplevd knust skjerm, har mistet den i bakken flere ganger.

Anonymous poster hash: 79954...819

Takk for tips igjen! Det kan hende at kollega mi hadde litt uflaks også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...