Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år og vi er har vært samboere i 6 mnd. Vi har streifet innom temaet å gifte oss, og da begynte jeg samtidig å tenke litt over hvem en skulle ha invitert dit.

Han har truffet mange av mine venner: single, par-venner og mange kollegaer. Vi blir invitert til middager dann og vann av mine venner, men aldri noe fra hans venner.

Jeg har mer eller mindre tilfeldigvis blitt presentert for 4 av hans kompiser. Han har ikke mange venner, men som single var det mye dame-greier som selvsagt forsvant når han ble sammen med meg (damer han har "løse" bekjentskap med).

De 4 kompisene har alle damer, men de aner jeg ingenting om...aldri truffet og vi blir heller aldri invitert til noe fra hans venner.

Jeg begynner å lure på hele greia, og tenker litt at ingen orker å invitere han da han typisk er litt høyrøstet og lett kan fyre igang en diskusjon/"krangel".

Jeg savner å ha en mann som har venner vi kan være med..og det blir stusselig i et eventuelt bryllup...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjenner i grunn alle hans venner. Jeg regner meg også som en venn av noen av dem. Vi treffes ikke så ofte, men hender vi går på kino sammen osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Jeg kjenner alle hans venner og han kjenner alle mine, noe som kanskje er naturlig etter så mange år sammen :) Men, før vi giftet oss hadde jeg og han begge et godt forhold til den andres venner.. Å gifte seg er et (for meg) stort steg å ta, da skal man være sikker på at dette er personen man ikke kunne tenke seg å leve foruten med alle positive og mindre positive sider - hver dag, uansett..

Gjest Spirula
Skrevet

Jeg kjenner de av vennene hans som bor i området hvor vi bor, og noen av dem er også mine venner.

Men siden han har en reisejobb har han også mange venner som jeg aldri har møtt, og som jeg bare kjenner til av omtale.

Skrevet

Jeg kjenner til alle vennene hans, og han mine. Ikke det at vi er så alt for ofte sammen med dem, men det er fordi alle har sine ting dem gjør i løpet av en hverdag, samt vi også.

Hvis du vil bli kjent med hannes kompiser og damene demmes, syns jeg du skal ta første initiativet til å invitere dem hjem til dere å finne på noe.

Hvis det er tilfelle at han er den som er høylytt og byr opp til diskusjoner / krangler syns jeg du skal snakke med han om dette. kom med noen eksempler og spør hvordan han reagerte.
Få han til å våkne opp å kanskje se "problemet" selv.

Skrevet

Hvorfor blir det et stusselig bryllup om han inviterer sine fire venner med partner? Du trenger jo ikke å ha møtt dem på forhånd. Og om han ikke har noen venner å invitete så har dere jo uansett dine venner og begges familie også å forholde dere til.

Jeg kjenner alle studievennene til kjæresten min og i tillegg de nærmeste kompisene/venninner fra hjembyen hans. Men der er det en del jeg ikke har møtt fordi vi ikke har bodd i hans hjemby og han dermed har lite kontakt med dem selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...