Karry Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Lurer på hva jeg skal gjøre her, det er mulig slett ingen ting. Men vil høre om dere har noen tips eller erfaringer. Har vært separert i fire år, det var jeg som brøt ut, han ville ikke. Utrolig nok egentlig, for han hadde det virkelig ikke bra han heller. Vi har to felles barn, og samarbeidet vårt har vært forbilledlig godt. Så man ikke tror det. Nå har jeg fått ny kjæreste, som jeg nå også har introdusert for barna. For 2 mnd siden fortalte jeg min x om forholdet (før barna visste noe), for det synes jeg er redelig å gjøre. Aller først tok han det pent,men så fikk jeg så øra flagret. Alt var feil skjønte jeg, både hva jeg sa og hvhvordan jeg gjorde ting. Det er nå greit, sånt må jeg bare ta og forstå. Han sendte en lang forklaringsmail og sa at han skulle samarbeide. Problemet nå er at han holder seg helt unna meg. Tar ikke telefonen, ringer ikke tilbake, svarer ikke på sms. Det eneste han svarer på er mail. Hva skal jeg foreta meg ift dette? Synes det er ugreit på sikt hvis det skal fortsette sånn. Vi må jo faktisk ses og kommunisere om barna ift mye. Han har alltid vært så ordentlig og redelig, følger ungene godt opp osv, samtidig er han en som sliter endel med depresjoner, særlig om vinteren. Når jeg nå ikke får noen dialog, så vet jeg ikke egentlig helt hvordan det står til der, samtidig har jeg vel ikke så mye med det, og må heller fofange opp på barna om de ikke har det bra. Må jeg bare la tiden jobbe her, eller skal jeg ringe til han tar telefonen og si at sånnvil jeg ikke ha det?
Karry Skrevet 4. november 2013 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2013 Kan tillegge at vi må er formelt skilt
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Lurer på hva jeg skal gjøre her, det er mulig slett ingen ting. Men vil høre om dere har noen tips eller erfaringer. Har vært separert i fire år, det var jeg som brøt ut, han ville ikke. Utrolig nok egentlig, for han hadde det virkelig ikke bra han heller. Vi har to felles barn, og samarbeidet vårt har vært forbilledlig godt. Så man ikke tror det. Nå har jeg fått ny kjæreste, som jeg nå også har introdusert for barna. For 2 mnd siden fortalte jeg min x om forholdet (før barna visste noe), for det synes jeg er redelig å gjøre. Aller først tok han det pent,men så fikk jeg så øra flagret. Alt var feil skjønte jeg, både hva jeg sa og hvhvordan jeg gjorde ting. Det er nå greit, sånt må jeg bare ta og forstå. Han sendte en lang forklaringsmail og sa at han skulle samarbeide. Problemet nå er at han holder seg helt unna meg. Tar ikke telefonen, ringer ikke tilbake, svarer ikke på sms. Det eneste han svarer på er mail. Hva skal jeg foreta meg ift dette? Synes det er ugreit på sikt hvis det skal fortsette sånn. Vi må jo faktisk ses og kommunisere om barna ift mye. Han har alltid vært så ordentlig og redelig, følger ungene godt opp osv, samtidig er han en som sliter endel med depresjoner, særlig om vinteren. Når jeg nå ikke får noen dialog, så vet jeg ikke egentlig helt hvordan det står til der, samtidig har jeg vel ikke så mye med det, og må heller fofange opp på barna om de ikke har det bra. Må jeg bare la tiden jobbe her, eller skal jeg ringe til han tar telefonen og si at sånnvil jeg ikke ha det? Det er nok vanskelig for han at du har ny kjæreste, og det er kanskje naturlig da at dere har minimalt med kontakt en periode til han kommer over dette? Dere kan jo bestille en time på familievernkontoret til samtale om samarbeidet videre? Antagelig er han over deg og ønsker deg ikke tilbake som kjæreste, men han har ikke kommet over bruddet og at du forlot han. Dette kan ta resten av livet hvis det får ligge ubehandlet. Det er ikke din jobb å hjelpe han med dette, du kan lufte din bekymring for noen som kjenner dere begge og som du stoler på? Kanskje vedkommende kan hjelpe han til å søke litt hjelp for dette? Anonymous poster hash: 886d9...32f 1
makkapakka Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 stakkars mann! la han være i fred til han har summa seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå