AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Kjæresten min mener det skal være greit å sende meldinger med seksuelt innhold til venninner, dersom dette er damer han har kjent i åresvis. Sikkert fordi det da er inneforstått at det aldri blir han og damen det gjelder, og at begge har forståelsen av at dette bare er "tøys". Jeg for min del mener dette er langt ifra greit, da en skaper en viss atmosfære som lett kan føre til noe mer. Jeg som er gammeldags? Ps. Vi er i 40-åra..Anonymous poster hash: 95eca...8e8 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Nei, du er ikke gammeldags. Absolutt ikke greit. Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymous poster hash: ef21b...aa9 1
Gjest Bud Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 "Jeg skal spytte deg i ræva og presse inn kukken min" eller en grisete vits om to prester og hore..?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Det er ikke ok nei. Merkelig hvor mange menn som er forvirret på slike grenser og hvor de skal gå. Anonymous poster hash: c93d4...380 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 "Jeg skal spytte deg i ræva og presse inn kukken min" eller en grisete vits om to prester og hore..? Nei. Et eksempel : "jeg har vondt i musa siden jeg har fått så masse pikk i helga"... Anonymous poster hash: 76836...0d6
Mike Waters Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Nei. Et eksempel : "jeg har vondt i musa siden jeg har fått så masse pikk i helga"... Anonymous poster hash: 76836...0d6 Vel, hvis han har vondt i musa etter å ha fått mye pikk i helgen så vil jeg anslå at dere har større utfordringer enn disse tekstmeldingene...... 5
snuure Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 (endret) Vel, hvis han har vondt i musa etter å ha fått mye pikk i helgen så vil jeg anslå at dere har større utfordringer enn disse tekstmeldingene...... Endret 4. november 2013 av snuure
Gjest Malanthor Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Jeg syns ikke det er greit. Er ikke noen vits i og utfordre skjebnen med slikt. En ting fører lett til noe annet.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 "Jeg skal spytte deg i ræva og presse inn kukken min" eller en grisete vits om to prester og hore..? Jeg har faktisk aldri hørt en vits om to prester og en hore..Lyst til å fortelle den? jeg syns ikke at det er greit,fordi det egentlig er unødvendig,desperat og bad-taste. I tillegg risikerer man å miste vennen din når du får deg kjæreste,fordi han mest sannsynlig er litt oppgående og ikke syns det er OK at du har en sånn flørtende tone med dine venner. Det er litt alvor i alle spøker, og du skal ikke se bort i fra at han ER kåt på deg. Anonymous poster hash: eecc1...bac 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Nei. Et eksempel : "jeg har vondt i musa siden jeg har fått så masse pikk i helga"... Anonymous poster hash: 76836...0d6 Nå kan jeg jo bare svare ut i fra mitt vennskap da, du kjenner jo din mann og venninnen hans best. Jeg har samboer og min beste venn er en mann, og vi har vært bestevenner i 20 år. Og vi kan finne på å sende meldinger som det over til hverandre. Det har ingen seksuell karakter, man HAR faktisk bare vondt i musa/kuken etter helga. Når man har kjent noen veldig lenge så blir ting veldig umaskert, man kjenner dem så godt at det ikke spiller noen rolle hva eller hvordan man sier det for begge parter vet at det ikke er noen seksuell undertone. Man vet liksom hvor man har hverandre. Litt som når man har vært gift lenge kanskje? Og så er det jo hvordan ting tolkes utenifra. Bestevennen min kaller meg for kosemusa. Det høres jo ut som vi står i somverst, men det er faktisk et kallenavn fra da vi var små. Han hadde en bamse som så ut som en mus, men så kom den bort og jeg hjalp ham å lete, og jeg var den som fant den så jeg ble kosemusa. Dette var jo noe som skjedde da vi var en 4-5 år gamle, så det er bare et tilfeldig kallenavn uten seksuell karakter, selv om det selvsagt ikke høres sånn ut for de som ikke kjenner til historien om muse-bamsen. Men du må jo føle på hva som er ok og ikke for deg TS, samtidig som jeg, naturlig nok kanskje, gjerne vil slå et slag for vennskap på tvers av kjønn. Vet ikke hvor lenge mannen og venninnen hans har vært venner? Kanskje det hjelper om du blir kjent med henne, da vet man jo mer hvor man har folk. Anonymous poster hash: f8f4c...fe8
Suss81 Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Det er virkelig ikke greit og om partneren din ikke forstår det vil jeg si at det er noe galt. Det er ganske åpenbart. Hvordan ville han reagert om det var deg som sendte seksualiserte meldinger til en annen kjekk mann? 1
Steinar40 Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Kan bare si det at jeg syns det er utrolig hva folk finner seg i.
Longgone Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 Vel, hvis han har vondt i musa etter å ha fått mye pikk i helgen så vil jeg anslå at dere har større utfordringer enn disse tekstmeldingene......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå