Dine Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Jeg har så lyst på en slik: http://www.moblia.no/products.php?vg=207 Prisen er utrolig høy og dermed tenker jeg å lage en på egenhånd.. Det skal sies at jeg aldri har gjort noe lignende før og ikke er jeg særlig kreativ. Jeg kan hvis jeg vil føler jeg, men ja, er ikke en av de som syr, strikker, fikser gamle møbler osv. Jeg trenger litt tips til hvor jeg kan handle inn til å lage en slik hodegavel/sengegavel, hva slags utstyr jeg trenger, hvordan jeg kan gjøre det.. Ja, alt for å ende opp med en tilnærmet lik som den i linken ovenfor. Har rammemadrass fra Ikea, så vet ikke hvordan jeg fester den der heller (når jeg først kommer så langt..) Håper på hjelp!! 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Har sett en tråd her inne før om å lage sin egen sengegavl. Søk litt rundt så finner du den nok og kommer til bloggen som har oppskrift. Anonymous poster hash: 55197...e9a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Syns ikke det var dyrt jeg.Anonymous poster hash: 9fea7...e0d
Rotemor Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Ikeahackers.net Tast in Headboard. Mange enkle, fine med bruksanvisning
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Her er det en oppskrift på akkurat det du ønsker, tror jeg - http://dianaousdal.blogspot.no/2013/02/diy-sengegavl.html eller her - http://www.viivilla.no/Interior/Soverom/lag-din-egen-sengegavl-67447Anonymous poster hash: 794a9...a68 2
Dine Skrevet 4. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2013 Fantastisk!! Det var akkurat det jeg var ute etter!!
Rotemor Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Artig! Lurer også på om jeg skal lage en! Hvordan feste den best mulig til veggen?
LempikasPromise Skrevet 12. november 2013 #9 Skrevet 12. november 2013 fin link her: http://bjorklisondre.blogspot.no/2012/05/en-sniktitt-pa-min-diy-sengegavl.html 1
LilleLerke Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Noen som vet hvor man kan finne brukbare knapper til et slikt prosjekt?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Stoff og stil? Anonymous poster hash: 3f50e...81e
LilleLerke Skrevet 15. november 2013 #12 Skrevet 15. november 2013 Har sjekket nettsiden men var lite som passet. Har funnet knapper man kan legge stoff på selv, får vel gå for den løsningen
Dine Skrevet 15. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 15. november 2013 Har sjekket nettsiden men var lite som passet. Har funnet knapper man kan legge stoff på selv, får vel gå for den løsningen Hvor har du funnet det?
Rotemor Skrevet 15. november 2013 #14 Skrevet 15. november 2013 Jeg spør igjen jeg : Hvordan fester man den til veggen? Lurer på å bruke helgen på dette:)
Dine Skrevet 15. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 15. november 2013 Jeg har ikke peiling... Skulle gjerne visst det jeg også
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #16 Skrevet 15. november 2013 De har en del sånne på eBay til en slikk og ingenting. Man ryker jo på noen hundrelapper i frakt og litt moms (ikke alle som sender til Norge da, men en del), men du får de billigste for under tusenlappen til sammen og det er kanskje ikke så utrolig langt fra hva man bruker i materialer på å lage en selv? Men synes man det er morsomt med DIY-prosjekter så er det jo bare kos å lage noe eget, selvsagt Anonymous poster hash: ea6ab...d0b
Rotemor Skrevet 15. november 2013 #17 Skrevet 15. november 2013 (endret) Jeg har ikke peiling... Skulle gjerne visst det jeg også Den på ikea monteres til rammen på senga. Men de hjemmelagde vi har sett her er jo hele.... Jeg tror jeg kjøper noen hekter av noe slag og skrur på baksiden og på veggen. Men da stårjo fortsatt senga løst... Du ser poenget? Hvis man først skal gå løs på prosjektet må man jo ha planlagt den biten, tenker jeg. Kanskje det er helt opplagt for noen, men jeg føler meg litt sånn :) Endret 15. november 2013 av Rotemor
Dine Skrevet 15. november 2013 Forfatter #18 Skrevet 15. november 2013 De har en del sånne på eBay til en slikk og ingenting. Man ryker jo på noen hundrelapper i frakt og litt moms (ikke alle som sender til Norge da, men en del), men du får de billigste for under tusenlappen til sammen og det er kanskje ikke så utrolig langt fra hva man bruker i materialer på å lage en selv? Men synes man det er morsomt med DIY-prosjekter så er det jo bare kos å lage noe eget, selvsagt Anonymous poster hash: ea6ab...d0b Tenker du på hodegavel? At de selger det på ebay? Har ikke tenkt på det engang, for jeg er ikke noe flink til DIY prosjekter tror jeg.. Og med to små hadde det vært digg å slippe
LilleLerke Skrevet 15. november 2013 #19 Skrevet 15. november 2013 Hvor har du funnet det? Har bestilt fra http://www.leanne.no/
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #20 Skrevet 16. november 2013 Jeg spør igjen jeg : Hvordan fester man den til veggen? Lurer på å bruke helgen på dette:) Min er ikke festet til noe. Jeg satte den inntil veggen og skøv sengen mot den og den står som bare det.Anonymous poster hash: 9fea7...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå