ustedalen Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Heisann. Flyttet til Malmø i går, tok flyttet ned til Kastrup og dro videre til Malmø med tog. Jeg holdt sekken i en hank, og hadde satt den oppå kofferten min. Hadde med meg en datasekk med en Macbook Pro, en iPad, en Garmin Forerunner 910XT, og en Ricoh GR kamera. I tillegg var det masse medisiner der som jeg er nødt til ha på daglig basis, og er reseptbelagt. Grunnet fullt tog blir jeg stående i yttergangen, mot dørene. Ved første stasjon står jeg litt i veien, og mange folk skubbet borti meg og det var mye styr. Jeg får somlet meg av toget, og begynner å styre med å finne veien til der jeg skal bo. Oppdager selvsagt ikke gjør på hotellet at sekken ikke er med:( Så er spørsmålet hva jeg skal gjøre. Har allerede anmeldt til politiet. Er veldig sikker på at jeg hadde den oppå kofferten min ved den stasjonen, og at den har blitt stjålet derfra, men har også vært i kontakt med hittegods på både Kastrup og DSB som kjørte toget. Ingen lykke der! Skal selvsagt kontakte reiseforsikringen, de var ikke åpne i går. Er litt redd for at de ikke skal tro på meg, virke usannsynlig at sekken ble revet ut av hendene mine uten at jeg merket det. Hadde selv aldri trodd dette var mulig. Spørsmålet er on det er noe mer jeg skal gjøre? Burde jeg anmelde til dansk politi også, siden det var et dansk tog. Jeg er helt utenfor her.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Reiseforsikringen tror helt sikkert på at baggen ble tatt fra deg. Du stod i en typisk "tyvefelle" posisjon. Lett å stjele fra folk som ikke har baggen inntil kroppen. De dytter ofte borti deg for å distrahere. Posisjonen ved utgangen i togene er notorisk for dette. Du burde holdt baggen mot magen med en hånd og viklet reimen rundt armen. Kofferten sikrer du ved å presse den mellom deg selv og en vegg/seterygg. Det du skal gjøre er kun å kontakte forsikringen så raskt som mulig. De kan dette med tyveri i utlandet og er gode på å gi råd. Anonymous poster hash: f1039...100 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte anmelde saken for å få erstatning for tyveri. Men ring forsikringsselskapet ASAP, så snakker du med politiet. Anonymous poster hash: dbd1c...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå