AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Sendte en melding til flørten i går kveld, der jeg blant annet skrev at jeg gjerne skulle ha deltatt på et arrangement der han spilte en aktiv rolle. Jeg fortalte han også at jeg hadde drømt om ham den foregående natten. I natt fikk jeg svar fra ham: "Fortsett å drøm søtt <3" Synes dere dette var et akseptabelt svar, eller var det avvisende? Anonymous poster hash: 4f6a1...b4a
trappejenta Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Akseptabelt. Siden det var midt på natten visste han at du sov, og så sendte han bare en liten melding for å vise at han satte pris på meldingen han fikk fra deg. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Akseptabelt. Siden det var midt på natten visste han at du sov, og så sendte han bare en liten melding for å vise at han satte pris på meldingen han fikk fra deg. Skriver under på denne! Tror han mente den meldingen bare godt. Dessuten har jeg ennå til gode å møte på en gutt som skriver lange meldinger. Anonymous poster hash: e4626...b7a 1
kareen Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Hvis han ikke tar det opp ved neste anledning, så er det avvisende. Han svarte jo ikke på det med arrangementet? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Hvis han ikke tar det opp ved neste anledning, så er det avvisende. Han svarte jo ikke på det med arrangementet? Nei, men den kommentaren var ment mer for å vise at jeg tenkte på ham selv om jeg ikke var der. Han har nemlig sagt ved tidligere anledninger at han ønsker å se meg på slike arrangementer...Anonymous poster hash: 4f6a1...b4a
kareen Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Da ville jeg sagt at det er akseptabelt Ikke alle menn man får <3 ut av!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Hva i alle dager var avvisende? Jeg kjenner ikke mange menn som er glad i smalltalk via sms. Anonymous poster hash: 12cb1...347
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Nei, men den kommentaren var ment mer for å vise at jeg tenkte på ham selv om jeg ikke var der. Han har nemlig sagt ved tidligere anledninger at han ønsker å se meg på slike arrangementer...Anonymous poster hash: 4f6a1...b4a ... Det jeg derimot hadde forventet, var at han skulle spørre hva jeg hadde drømt om ham, men når det ble natt før han svarte, er det jo både forståelig og logisk at han ikke dro igang en samtale...Anonymous poster hash: 4f6a1...b4a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Da ville jeg sagt at det er akseptabelt Ikke alle menn man får <3 ut av! Hva i alle dager var avvisende? Jeg kjenner ikke mange menn som er glad i smalltalk via sms. Anonymous poster hash: 12cb1...347 Jeg skjønner at jeg ikke bør tenke noe mer over det svaret. Bare jeg som har vært overanalyserende igjen.. Anonymous poster hash: 4f6a1...b4a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Det er hovedsakelig to grunner til at jeg (mann) styrer unna sms så langt det lar seg gjøre: 1) Jeg synes det er knotete og unødvendig med small talk via sms, fordi det lett oppstår misforståelser, blant annet fordi: 2) Kvinner overanalyserer alt som blir skrevet. Sannsynligvis så han meldingen sent/hadde ikke anledning til å svare på den før senere, det hadde blitt natt, han var sliten og trøtt, og ville ikke vekke deg. Allikevel ville han vise at han satte pris på meldingen. For mange menn er bare det å svare et tegn på å vise interesse/opprettholde interessen. Hva man svarer er ikke like gjennomtenkt. Hadde han ikke svart, da kunne du ha begynt å snakke om avvisende. Anonymous poster hash: e4626...b7a 1
Gjest Gresshoppesang Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Jeg ville ha tolket det som om at han syntes det var fint at jeg hadde drømt om ham og at jeg "kunne fortsette med det". Altså positiv og hyggelig svar på meldingen. Jeg hadde aldri forventet å bli spurt om hva jeg hadde drømt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå