AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #1 Skrevet 4. november 2013 Hva gjør dere med pulevennene deres når dere går inn i forhold? Jeg har datet en fyr en stund, men hatt en pulevenn de to siste årene. Nå har jeg blitt sammen med daten. Men jeg er bestekompis med pulevennen, vi har det utrolig fint sammen, selv om vi ikke passer helt som kjærester grunnet forskjellige planer for fremtiden. Så blir litt rart å bare bryte all kontakt med fyren... men vi kan så klart ikke ha sex. Litt vanskelig situasjon Anonymous poster hash: 18db0...75e 1
navnet Skrevet 4. november 2013 #2 Skrevet 4. november 2013 Nei hva synes du da? Hva om du snur situasjonen å tenker at det er din nye kjæreste som sliter med å gi slipp på pulekompisen, hva hadde du tenkt da? 17
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Tror du må tenke deg godt igjennom før du går inn i et forhold når du har en pulevenn. Tror ikke kjæresten din nå blir så glad for at du henger med han. Hadde ikke jeg blitt i hvert fall. Anonymous poster hash: 18df4...a60 4
Gjest Conradine Skrevet 4. november 2013 #4 Skrevet 4. november 2013 Pulevenn? Er det virkelig så vanlig som det virker her på KG? Klarer ikke folk vente til de treffer en person de faller for på alle nivå? Jeg har vært i endel forhold selv før jeg giftet meg, men har aldri tenkt tanken på å være med en kun for sexen. Akkurat det klarte jeg fint å tilfredsstille selv når jeg var alene. Dømmer ingen, kun nysgjerrig. 17
xxhmj Skrevet 4. november 2013 #5 Skrevet 4. november 2013 Syns det er litt rart selv. Er helt enig i Conradine. Hvorfor skal man ha en pulevenn, når du heller kan tilfredsstille seg selv og heller vente på at den rette kommer? Ville satsa på å finne en som man kan innlede et forhold med, enn å reise frem og tilbake til pulevennen din bare for å få deg noe. Spørs jo om du bor for deg selv eller hos foreldre. Men så den andre innlegget her, så regner det er samme person. Å da tenker jeg foreldre? Hva forklarer du dem? 3
Nuith Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Det greieste må vel være å spørre kjæresten din hva han foretrekker at du gjør med pulevennen din, og så holde deg til det. 9
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Jeg ville i hvert fall redusert kontakten til et minimum. Ikke hatt jevnlig kontakt via sms/chat/truffet hverandre stadig vekk. Jeg VET at man kan ha helt fine og ryddige forhold til tidligere pulevenner når man er i forhold, men om jeg hadde vært kjæresten din ville jeg blitt usikker om du hadde masse kontakt med en når du var sammen med meg. Personlig ville jeg ikke bedt om at du kuttet vedkommende helt ut. Anonymous poster hash: 830ae...645 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #8 Skrevet 4. november 2013 Pulevenn... Venner meg ikke til det uttrykket, høres liksom som lite vennskapsaktig ut. Hvis han først og fremst er vennen din, hvorfor kalle han noe så lite hyggelig da? Hvorfor ikke si at han er en venn du har hatt sex med, men at du ikke har sex med han nå? Anonymous poster hash: d026d...5c0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #9 Skrevet 4. november 2013 Det er da bare å si til pulevennen at du har fått deg kjæreste, og spørre om han er interessert i å treffes videre som venner, eller om han vil kutte. Poenget med en pulevenn er bla at man skal slippe å gå rundt grøten. Anonymous poster hash: ce722...307 1
Binta Ba Skrevet 4. november 2013 #10 Skrevet 4. november 2013 Jeg sendte sms og sa at nå måtte vi desverre kutte kontakten, da jeg hadde fått meg kjæreste. Fikk svar tilbake at han var glad på mine vegne, og at jeg gjerne måtte si ifra om det ikke gikk som det skulle. Verre var det ikke. 14
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Det greieste må vel være å spørre kjæresten din hva han foretrekker at du gjør med pulevennen din, og så holde deg til det. bare det at han tror at dette er noe OK hadde vært en dumpegrunn fra min side. Hvis man skal ha pulevenn blir man ikke bestekompiser, det er et forhold man vet må enda,hvis man har litt respekt for den nye partneren. Anonymous poster hash: 01b5f...fc3 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 Hva gjør dere med pulevennene deres når dere går inn i forhold? Jeg har datet en fyr en stund, men hatt en pulevenn de to siste årene. Nå har jeg blitt sammen med daten. Men jeg er bestekompis med pulevennen, vi har det utrolig fint sammen, selv om vi ikke passer helt som kjærester grunnet forskjellige planer for fremtiden. Så blir litt rart å bare bryte all kontakt med fyren... men vi kan så klart ikke ha sex. Litt vanskelig situasjon Anonymous poster hash: 18db0...75e Så du hadde en pulevenn mens du traff en annen fyr og først nå, når du er i et forhold med han nye, skal du kutte ut pulevennen? Hadde jeg vært typen din, hadde jeg dumpet deg lett. Anonymous poster hash: 5c244...717 7
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 Sender en melding og forteller at du har fått deg kjæreste og at ting må være over mellom dere.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #14 Skrevet 4. november 2013 Hvor lenge holdt du det gående med denne vennen din samtidig som du traff han som er kjæresten din nå da? Vi kan så klart ikke ha sex? Høres nesten ut som om du vurderer det? Ser ikke hvordan dette kan være så veldig komplisert! Du kutter selvsagt kontakten med han om du har tenkt å ha et seriøst forhold til en annen og være en god kjæreste. Herregud... Sorry, men jeg hadde aldri akseptert slik oppførsel, selv om det er vanskelig å vite hva kvinner gjør bak ryggen din tydeligvis... Blir nesten forbannet på vegne av kjæresten din. Naive stakkars. Anonymous poster hash: 31732...6dc
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 4. november 2013 #15 Skrevet 4. november 2013 Hva gjør dere med pulevennene deres når dere går inn i forhold? Jeg har datet en fyr en stund, men hatt en pulevenn de to siste årene. Nå har jeg blitt sammen med daten. Men jeg er bestekompis med pulevennen, vi har det utrolig fint sammen, selv om vi ikke passer helt som kjærester grunnet forskjellige planer for fremtiden. Så blir litt rart å bare bryte all kontakt med fyren... men vi kan så klart ikke ha sex. Litt vanskelig situasjon Anonymous poster hash: 18db0...75e Oh. My. God. Burde vært innlysende. 2
edderkoppdame Skrevet 4. november 2013 #16 Skrevet 4. november 2013 hva man gjør med pulevennene sine når man er i forhold? Jo man putter dem i en boks merket "kassert puleven" og sender den avgårde uten returadresse bakpå. Du skriver at dere er bestevenner og har pult i to år, men at dere ikke kan være kjærester pga ulike fremtidsplaner, å ja, sikkert bare gode venner... 3
nawuraM Skrevet 4. november 2013 #17 Skrevet 4. november 2013 Man dumper selvsagt pulevennen og kutter kontakten når man får seg kjæreste, noe en god pulevenn bør ha forståelse for.
xxhmj Skrevet 4. november 2013 #18 Skrevet 4. november 2013 Helt enig i de over her. Det er sikkert jævlig for nåværende kjæreste å vite det at du har en pulevenn du er bestevenn med. Tror ikke jeg ville klart det. Kanskje du burde ha tenkt på å skaffet deg en annen pulevenn som du ikke er bestevenn med, kanskje det hadde vært lettere for deg å komme i gang med forholdet. Men uansett, jeg hadde aldri datet en person, så gå rett til pulevennnen etterpå for å få sex.
Vulpes Skrevet 4. november 2013 #19 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes ikke det er så svart/hvitt som flere i tråden her skal ha det til. Hvis vedkommende er blitt en god venn som man setter stor pris på, er det jo ikke bare-bare å kutte kontakten sånn uten videre. Jeg ville pratet med kjæresten min om det, og håpet på at han stolte såpass på meg at det gikk greit å fremdeles ha kontakt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #20 Skrevet 4. november 2013 Det merkelige her er at pulevennen også er din beste venn. Det vil si at du er seksuelt tiltrukket din beste venn. Hvorfor er ikke dere sammen da? Det er jo innlysende at dere er mer enn bare venner... Anonymous poster hash: 5c244...717 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå