Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den følelsen… jeg har nok ganske lav selvtillit, og det var jo aldri meningen jeg skulle høre det her, men når jeg først har fått vite det, klarer jeg ikke slutte å tenke på det.

Moren til min gamle bestevenninne hater meg virkelig. Hun har kalt meg for "hore" og at jeg ligger rundt med alle. Også at jeg har dårlig innflytelse på datteren hennes, jeg vet ikke hvilke områder hun sikter til.

Jeg kjenner meg virkelig ikke igjen i det hun synes om meg. Jeg har alltid vært der og stilt opp for datteren hennes, har aldri gjort henne noe som helst. Jeg er så ordentlig som det går an å få blitt(føler jeg selv). Aldri festet noe særlig, aldri gjort noe kriminelt, jeg studerer sosialfag på universitet. Jeg har hele mitt liv blitt elsket av foreldre og den generasjonen der, og jeg har fått høre jeg er er godt menneske.

Jeg synes dette her er så fryktelig vondt, kanskje tåpelig av meg, men det gnager ordentlig inn i sjela. Det er mulig jeg har ligget med noen gutter, selvfølgelig, men ikke flere enn hennes egen datter, og dette kommer fra ei dame med fire barn med fire forskjellige menn. Hvorfor kaller hun meg slike grusomme ting? Noen råd hvordan jeg kan slutte å tenke på dette? Jeg vil virkelig bare ikke bry meg!

Anonymous poster hash: a3a9c...85d
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet det er urimelig og derfor skal du bare la det falle tilbake på henne. Det er HUN som er alle de tingene hun anklager deg for å være. Du er bare en hun tar ut sitt indre ubehag på. Ikke ta det til deg :)

Anonymous poster hash: de53a...038
  • Liker 3
Skrevet

Noen mennesker er bare ekle . Det finnes ikke sannhet i hennes ord. Det vet du. Det kommer alltid til å være sånne mennesker i verden. Det eneste du kan kontrollere er hvordan du takler det.

Anonymous poster hash: 11b2c...39e
  • Liker 1
Skrevet

Når folk bruker ordet "hore" som skjellsord gnager det i sjela mi.
Virker som hun ikke har noen som helst grunn til å hate deg, så jeg ville ikke brydd meg noe særlig.
Ville blitt provosert kansje, men jeg hadde ikke brukt energi på å bry meg.

Forstår du blir lei deg, men tro meg, hun er ikke verdt å bry seg om når hun er så slem. Særlig uten grunn.

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg ville dratt dit å tatt det opp med henne.

Det at hun hater deg er ikke noe å bry deg om, det er hennes energi det går på. Men at hun kaller deg hore og slikt uten grunn kan du ikke akseptere. Ble provosert overfor deg nå altså! Jeg ville iallfall ringt, eller dratt til huset, konfrontert, fått svar, fortalt henne akkurat hva hun er dersom de urimelige.

• Liker 1
Skrevet

4 unger med 4 forskjellige menn og ho kaller DEG hore? Bitter drittkjerring som misunner deg fordi du er ung, pen, tar utdanning osv. Alt ho aldri gjorde og alt ho aldri ble.

• Liker 3
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen <3

Jeg kan ikke helt forstå hvordan en mor kan si noe slikt om ei ung jente. Dette er noen år siden altså, men jeg fikk først vite det nå! Og den følelsen av å vite at jeg har et "fornuftig, voksent menneske" som ikke liker meg som person, fikk meg litt oppskaka. Jeg tenker at når man er 18-19 år, så er man i en periode der en prøver å finne seg selv litt, og jeg synes det er trist voksne mennesker skal dømme et "barn".

Er litt over det nå, men én ting er sikkert - den som ler sist, ler best :)

Anonymous poster hash: a3a9c...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...