Gå til innhold

Jeg-hormonell dritt kjerring, vil gjøre det godt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid, sliten og mye mas har gjort meg til en hormonell dritt kjerring den siste uken, eller to. Nå vil jeg gjøre det godt igjen. Har en fantastisk kjæreste som har vært snill, støttende og funnet seg i mine hundre tårer og temperament uten å klage. I morgen tenkte jeg og ta en tur opp til han for å overraske, men vil ha noen fine tips på hva jeg kan gjøre for og gjøre det godt igjen og vise min takknemlighet for støtten. Nei, han er ikke barnefaren

Anonymous poster hash: a3a43...520

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Gravid, sliten og mye mas har gjort meg til en hormonell dritt kjerring den siste uken, eller to. Nå vil jeg gjøre det godt igjen. Har en fantastisk kjæreste som har vært snill, støttende og funnet seg i mine hundre tårer og temperament uten å klage. I morgen tenkte jeg og ta en tur opp til han for å overraske, men vil ha noen fine tips på hva jeg kan gjøre for og gjøre det godt igjen og vise min takknemlighet for støtten. Nei, han er ikke barnefaren

Anonymous poster hash: a3a43...520

Inviter ham på hans favorittmat og fortell ham at du setter pris på støtten og at du føler han er en trygghet for dere nå?

Er han en som blir da, tror du? Hva tenker han om fremtid med deg/barn?

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personhets.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...