Gå til innhold

vet ikke hva jeg vil.... anngående en mann.. noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg som en drittsekk om dagene.... Jeg dater en mann.... Problemet er at han er ufattelig snill.... men jeg føler meg ikke helt tiltrukket til hans utseende....fordi han er for stor i hodet, og for lav... Itillegg så føler jeg meg flau av å gå rundt med han pga det. Synes jeg er skikkelig idiot som tenker sånn... men alle tenker jo sånn inni seg av og til - altså om andre....

Jeg sier jo såklart ikke dette til han.

Jeg har gått mye på smeller selv. Møtt masse menn og fått mye avslag, og føler meg derfor ikke som en fotomodell akkurat... så dermed så tenkte jeg at jeg ville date han her, pga hans indre. Han virker veldig snill og fornuftig.

Men er visse ting jeg ikke helt setter pris på at han gjør... Han er for klinete.... Jeg får ikke fred fra kliningen så og si... Er vi sammen i samme rom, så sitter han seg klinete ved siden av meg... og vil kysse hele tiden... Jeg trenger litt ro og distanse også.... Han vil så og si kysse hvert 10 sekund så og si... alltid!....Lett å føle seg oppspist da.... og stresset... Men vet at jeg gjerne ikke er tiltrukket nok, men .... jeg føler meg såpass vel med hans indre etter alt jeg har vært igjennom at jeg ville gi han en sjanse...

Jeg vil heller ikke såre han, og vet ikke helt hva jeg vil gjøre med dette her... Jeg vil på en måte ha han der, men på en måte så tenker jeg: er dette rett? Hva kan jeg forvente - jeg føler meg ikke så bra utseendemessig selv så hvorfor søke et utseende...? Noen som kjenner igjen tankene mine,, og situasjonen min? Noen som har råd å gi meg her.....

Anonymous poster hash: f25b0...9cc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker at denne mannen er en som vil passe bedre under kategorien "venn", om det er noe han kunne tenke seg å være for deg, da.

For det virker som du liker ham, men at du ikke har de følelsene du bør ha for et romantisk/seksuelt forhold.

jeg syns ikke det er riktig å fortsette på den måten du gjør nå, fordi det gir mannen falske forhåpninger, og du kommer til å såre ham før eller senere.

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Du kan ikke tvinge deg selv til å føle noe for han desverre. det vil i lengden bli feil for begge to, å det er ganske slemt mot han også. men du kan forsøke å snakke med han om det da. kommunikasjon er et sterkt middel :)

Skrevet

Vet men samtidig så tenker jeg på en ting..... : jeg har fått mye avslag selv... og er nødvendigvis alle sammen med en mann fordi de føler han er så pen og tiltrekkende?..... Da må jeg nok lete lenge, og gjerne for alltid... for det er ikke lett å finne en mann som er så pen og tiltrekkende der jeg får napp.

Jeg er tiltrukket av en ting.... Han er ufattelig snill.... Elsker det innvendige i han og oppførselen...Og vil egentlig ikke miste han....

Noen som har havnet i slike situasjoner før?

Skrevet

Hvor lenge har dere datet?

Skrevet

Har du hatt sex med han?

Har selv opplevd at tiltrekningen kommer max på plass etter en digg omgang!

Anonymous poster hash: 448e7...8f8
Skrevet

ja vi har hatt sex.... Han tok intiativet til det, og er veldig klengete fysisk... Men han aksepterer også at jeg har sagt nei til sex i det siste. Han er veldig snill og.... Det er det som er så vanskelig....

Jeg har fallt veldig for personligheten hans, det må jeg si. Men jeg vil føle at jeg ikke savner etter noe annet.... Det er det..... Jeg føler jeg savner etter noe annet når jeg er sammen med han... en litt annen mann og det føles vondt ut for meg for jeg føler at jeg har blitt glad i den personen han er..... Jeg har vært såpass mye sammen med han i det siste at jeg har blitt glad i den han er som person.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Føler meg som en idiot.. drittsekk som tenker som jeg gjør.... En utrolig stor rotekopp av en dame.... som ikke klarer å bestemme seg.... Jeg har sagt nei forløbig til å være kjæresten hans,, så jeg har liksom ikke forpliktet meg, men han vil treffe meg igjen sier han....

Og nå har jeg datet en annen igjen for å sjekke opp i tiltrekningen... Noen sier til meg at jeg skal drite i det med tiltrekning og at det er noe galt i meg som tenker som jeg gjør... Men jeg ønsker jo helst å føle dragning...... og det følte jeg for han nye jeg nå var på date med.... Men der er jeg usikker på personligheten ... jeg tror faktisk at han andre har bedre personlighet enn nye daten....

Vet ikke hvordan jeg skal løse denne situasjonen, for nå har jeg to stykker som vil treffe meg til helgen...

Hvordan ville dere følt det.... Tenk om dere ikke følte dragning til en mann men elsket personligheten.... hadde dere klart å vært sammen med han da? Samtidig så ønsker jeg ikke å gi slipp på han , men vil ihvertfall helst ha han som en venn.....

Skrevet

Stakkars mann. Håper han finner seg en som ser han som den flotte personen han er.

Skrevet

Vær så snill og avslutt med stakkaren.

Han fortjener en som liker hans ytre også.

Du vil dumpa han med en gang det kommer en "bedre" inn.

Bedre og såre han litt nå, en og knuse han senere.

En gutt som er gira Kan ikke være venn med en jente han er ira på. Det kalles selvpining.

Anonymous poster hash: 16766...c83

Skrevet

Et forslag TS

Du sier du har opplevd mye avslag og ikke "føler deg som en ffotomodell selv".

Tror du at det er noe her? At du "oveqrfører negativt syn på deg selv til han"/usikkerhet pga av det?

Bare en tanke.

Anonymous poster hash: 2dd15...59d

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke føler noe som helst tiltrekning så synes jeg du skal avslutte det. Det er ikke nødvendigvis så mye dypere enn det, hvis du får helt angst av at han tar på deg og ellers ikke har intimacy-issues / er redd for oppnåelig kjærlighet.

Han finner helt sikkert noen som liker han for den han er, og det beste du kan gjøre er å avslutte det på en ok måte heller enn å gi han små avvisnings-stikk som han kan ta personlig. Seksuell kjemi er utrolig viktig, og har man det ikke er det ikke noe å bygge et forhold på, mener jeg da.

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter som skriver dette:

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg har faktisk lyst å ikke såre han siden jeg har kjent han lengst av disse to, og siden han er veldig snill. Så jeg tenker mer på å avvise han andre med å fortelle at jeg føler for å måtte gå pga en viss vanskelig situasjon.

Jeg føler meg utro..... Men jeg har jo ikke lovet han kameraten min noe.... Han spurte om vi skulle være kjærester , men det sa jeg at jeg ikke var klar for. Men jeg er glad i å gå turer med han. Vi har felles interesser i samme ting osv. Men jeg føler ikke at han er den mannen jeg føler de rette tiltreningsfølelsene for. Noen venner av meg sier at jeg bør ta til takke med denne mannen siden han er utrolig reflektert og snil, samt lik meg som person. Jo jeg setter pris på han, kunne tenke meg å leve med hans personlighet , han er en drøm der.... Men.... jeg klarer ikke å styre sexuell tiltrekning selv... jeg klarer ikke å styre det... Ønsker å styre det slik at jeg føler sexuell titrekning og. For jeg har på en måte blitt glad i den personlighet han er....

For en drittsekk jeg føler meg for.... men har jo ikke lovet han noe, men føler meg sånn når jeg nå har gått på dater med andre. Nå har jeg funnet en jeg følte tiltrekning for men vurderer nå å si til han her at jeg føler tiltrekning for han men.... at det var en annen "venn" der fra før på en måte... som jeg hadde som "venn" men var usikker anngående pga dette med tiltrekning. Og at jeg følte det for han men må avslutte å date han pga jeg er blitt glad i "vennen" min og vil ikke såre han siden jeg har kjent han så lenge.... Nei uff.... får helt vondt inni meg.... Alt jeg kan vingle til....

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...