AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg kjedet meg, så jeg tok turen innom Omegle... Bladde meg gjennom penis etter penis etter penis, før jeg bråstopper idet jeg gjenkjenner ingen ringere enn sjefen sjæl! Splitt faens naken og godt i gang med kveldskosen... Jeg ble sånn her: Og så var jeg så satt ut at jeg, mitt dumme fjols, ikke evnet å krysse bort siden sporenstreks, så vi ble sittende og glo på hverandre en stund før jeg fant det for godt å plumpe ut med: "Jeg må stikke, snakkes i morgen, hyggelig å treffe deg!" Kjenner nattevakt alene med sjefen i morgen kan bli kjekt, ja... Anonymous poster hash: c5be8...012 6
Gjest FuturePrimitive Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Morsom historie..litt kort for Cupido, men ellers en fin start. 8
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Morsom historie..litt kort for Cupido, men ellers en fin start. Huh? Anonymous poster hash: c5be8...012
Gjest pausemusikk Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Morsom historie..litt kort for Cupido, men ellers en fin start. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 (endret) Huh? Anonymous poster hash: c5be8...012 Du møtte sjefen din på Omegle hvor han satt og ronket og viste ansiktet sitt (noe som dessuten er svært uvanlig på Omegle..Yes I know), og dere skal attpåtil jobbe nattevakt, av alle ting, sammen i morgen. Han er lege da antar jeg? Endret 3. november 2013 av FuturePrimitive 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Du møtte sjefen din på Omegle hvor han satt og ronket og viste ansiktet sitt (noe som dessuten er svært uvanlig på Omegle..Yes I know), og dere skal attpåtil jobbe nattevakt, av alle ting, sammen i morgen. Han er lege da antar jeg? Han viste ansiktet ved en glipp. Ingen av oss er leger, men nattevakter da virkelig ikke noe å gnu på? Anonymous poster hash: c5be8...012
Gjest FuturePrimitive Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Han viste ansiktet ved en glipp. Ingen av oss er leger, men nattevakter da virkelig ikke noe å gnu på? Anonymous poster hash: c5be8...012 Nattevakt hvor? Kommer ikke på mange yrker hvor man jobber nattevakt med sjefen nemlig Men som sagt..jobb litt med historien, spesielt lengden..den er litt kort! 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 Nattevakt hvor? Kommer ikke på mange yrker hvor man jobber nattevakt med sjefen nemlig Men som sagt..jobb litt med historien, spesielt lengden..den er litt kort! Jobber på bensinstasjon. Herlighet, KG altså Anonymous poster hash: c5be8...012 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Neste gang jeg er på Omegle skal jeg filme hele greia, slik at jeg kan legge ut som bevis på at det bare ikke er fjas jeg finner på! Men da får jeg vel kjeft for usømmelig innhold... Anonymous poster hash: c5be8...012
Gjest Daenerys Skrevet 4. november 2013 #11 Skrevet 4. november 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #12 Skrevet 4. november 2013 ¨HAHAHAHHHAHHHA jeg fikk melding på facebook! "Lat som om du ikke så det, er du grei? :(" stod det -TS Anonymous poster hash: c5be8...012
Gjest Jumo Skrevet 4. november 2013 #13 Skrevet 4. november 2013 Hahahahaha herregud...... Jeg dør. Så utrolig kleint, og ganske hysterisk morsomt. Hahaha good luck på nattevakt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå