AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Har så utrolig lyst å kjøpe meg et sånt serum, men er så redd for at noe skal gå galt. Det er tross alt øyene det er snakk om.. Anonymous poster hash: efaea...dfd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #2 Skrevet 25. november 2013 Bumper litt på denne jeg Ingen som bruker det lenger? Anonymous poster hash: efaea...dfd
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #3 Skrevet 25. november 2013 Jeg kjøpte det for ca 1000 kr, og fikk virkelig INGEN effekt. Anbefaler det ikke. Anonymous poster hash: cab32...232
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #5 Skrevet 26. november 2013 Jeg bruker iGlow sitt, og har fått kjempelange vipper, det funker som søren! Ikke merket noe allergi eller noe som helst ubehag. Har brukt det over 3 mnd nå. Brukte det hver dag til jeg syntes vippene mine var lange nok, deretter bruker jeg serumet 2-3 ganger i uka. Anonymous poster hash: cb9d1...6f8
Løvetanten Skrevet 26. november 2013 #6 Skrevet 26. november 2013 (endret) Honestly! Vippeserum?? Det fins ikke noe du kan smøre på hårstrå for å få de til å vokse. Om det er noe effekt så er det en build up utenpå hårstråene. Hud og hår får ikke næring utenfra. Endret 26. november 2013 av Løvetanten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå