AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Jeg fikk en slags unnskyldnings-melding fra eksen min. Vi kranglet litt etter at det ble slutt, og mistet derfor kontakten. Han beklager seg for krangelen i mld, men legger likevel ikke vekt på hvem sin skyld det var. Uansett så er dette noen måneder siden. Men han skrev noe jeg funderte litt over. Og det var at han begynte å få følelser for meg igjen etter at det ble slutt, så derfor valgte han å slutte å ha kontakt med meg. Jeg forstod meg ikke helt på den setningen. Men mine forståelser er: 1. Han vil ikke ha noe forhold med meg selv om han kanskje fikk følelser igjen, og derfor var det enklest å kutte kontakt (men hvorfor kutte kontakt, når han hadde følelser og viste at jeg ikke ville gjøre det slutt??) 2. Han vil møte meg igjen og se det an? Er det noen som har noen innspill? Og kanskje innspill til hvordan jeg kan svare han? Jeg vil gjerne ha kontakt med han igjen, men vil ikke virke for pågående, sånn hvis de ikke var det han mente. Anonymous poster hash: 9620e...f08
hermafroditt Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Han er kåt og vil ha fitte han ikke trenger å jobbe for. 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #3 Skrevet 3. november 2013 Han er kåt og vil ha fitte han ikke trenger å jobbe for. Det er jeg 100% sikker på at han ikke er, han vet godt at jeg ikke er en type som går med på slikt Anonymous poster hash: 9620e...f08
hermafroditt Skrevet 3. november 2013 #4 Skrevet 3. november 2013 Derfor han kommer med pjattet om følelser og slikt. 4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Han er kåt Anonymous poster hash: 40754...fd6 6
Gjest .-L-. Skrevet 3. november 2013 #6 Skrevet 3. november 2013 Dere hadde gjort det slutt da, og hvis han da har sterke følelser så gjør det vondt. Beste måten å komme seg videre på er å kutte kontakten.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Dere hadde gjort det slutt da, og hvis han da har sterke følelser så gjør det vondt. Beste måten å komme seg videre på er å kutte kontakten. Jeg skjønner jo det. Men hva tror du om at han sendte meldingen? Hva er vits i å sende en slik mld noen måneder etter det skjedde, for å beklage seg? Anonymous poster hash: 9620e...f08
Gjest .-L-. Skrevet 3. november 2013 #8 Skrevet 3. november 2013 (endret) Jeg skjønner jo det. Men hva tror du om at han sendte meldingen? Hva er vits i å sende en slik mld noen måneder etter det skjedde, for å beklage seg? Anonymous poster hash: 9620e...f08 Vanskelig å si, kanskje han har et behov for å få snakket ut, eller kanskje han ønsker kontakt igjen. Uansett, hvis du ønsker å oppnå kontakt med han igjen, så er kanskje det å vise forståelse veien å gå Endret 3. november 2013 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #9 Skrevet 3. november 2013 Min eks kontaktet meg et par måneder etter bruddet - vi hadde også kranglet. Han skrev langt om hvor lei seg han var for kranglingen og skrev at han savna meg og hadde like sterke følelser for meg som før osv. Dette er noen måneder siden nå, og det har ikke vært ett eneste forsøk på å få sex. Ikke i nærheten en gang. I vårt tilfelle ønsker han å få en ny sjanse hos meg. Det spørs veldig på hvordan forholdet og følelsene deres var for hverandre. Hvorfor dere slo opp og hva som skjedde rundt bruddet. Men det er enten at han har dårlig samvittighet og ville lette den + at det er vanlig at man lar den andre personen vite at man ser sine feil. Eller så er han som min ex, og vil ha ny sjanse. Anonymous poster hash: 0cbf6...996
The Kitten Skrevet 3. november 2013 #10 Skrevet 3. november 2013 Jeg ville svart ham for å få vite hva han mente med den meldingen.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #11 Skrevet 3. november 2013 Jeg ville svart ham for å få vite hva han mente med den meldingen. Jeg har prøvd å skrive en mld nå om mitt syn på krangelen, siden jeg også vet at jeg gjorde feil. Men jeg har litt lyst å få inn et eller annet som gjør at han på en måte må svare tilbake. Et spørsmål kanskje? Men hva kan det være? Blir vel litt innlysende å spørre: vil du ha kontakt igjen? Vil ikke presse på (selv om det selvfølgelig hadde vært fint). Anonymous poster hash: 9620e...f08
The Kitten Skrevet 3. november 2013 #12 Skrevet 3. november 2013 Jeg har prøvd å skrive en mld nå om mitt syn på krangelen, siden jeg også vet at jeg gjorde feil. Men jeg har litt lyst å få inn et eller annet som gjør at han på en måte må svare tilbake. Et spørsmål kanskje? Men hva kan det være? Blir vel litt innlysende å spørre: vil du ha kontakt igjen? Vil ikke presse på (selv om det selvfølgelig hadde vært fint). Anonymous poster hash: 9620e...f08 Vil du ha kontakt med ham igjen da? Hva med å bare spørre om han vil treffes?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Vil du ha kontakt med ham igjen da? Hva med å bare spørre om han vil treffes? Jeg vil gjerne ha kontakt, uten at det må bli noe mer. Men blir det ikke litt risky å stille det spørsmålet i min første mld tilbake? Er det er litt mer diskret måte å hinte det frem på? Anonymous poster hash: 9620e...f08
The Kitten Skrevet 3. november 2013 #14 Skrevet 3. november 2013 Jeg vil gjerne ha kontakt, uten at det må bli noe mer. Men blir det ikke litt risky å stille det spørsmålet i min første mld tilbake? Er det er litt mer diskret måte å hinte det frem på? Anonymous poster hash: 9620e...f08 Hva med å høre om dere kan treffes for å snakke ut om krangelen? For å i det minste avslutte ting på en ordentlig måte? Har du fremdeles følelser for ham? Eller savner du bare det dere hadde?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #15 Skrevet 3. november 2013 Hva med å høre om dere kan treffes for å snakke ut om krangelen? For å i det minste avslutte ting på en ordentlig måte? Har du fremdeles følelser for ham? Eller savner du bare det dere hadde? Jeg har ikke følelser for han, men kan vel tenke meg at de kan dukke opp om jeg får bekreftet fra han at han er interessert (klarer å holde igjen, orker ikke å måtte bli skuffet). Og jeg savnet han som person, skulle gjerne vært med han. Går det an å spørre hvordan det går ellers med han? For å vise at jeg bryr meg, men samtidig ikke kaster meg ut i det med en gang? Anonymous poster hash: 9620e...f08
The Kitten Skrevet 3. november 2013 #16 Skrevet 3. november 2013 Jeg har ikke følelser for han, men kan vel tenke meg at de kan dukke opp om jeg får bekreftet fra han at han er interessert (klarer å holde igjen, orker ikke å måtte bli skuffet). Og jeg savnet han som person, skulle gjerne vært med han. Går det an å spørre hvordan det går ellers med han? For å vise at jeg bryr meg, men samtidig ikke kaster meg ut i det med en gang? Anonymous poster hash: 9620e...f08 Selvfølgelig kan du det.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #17 Skrevet 4. november 2013 Selvfølgelig kan du det. Da har jeg sendt mld, får se hva han svarer. Takk for innspill Anonymous poster hash: 9620e...f08
Gjest Daenerys Skrevet 4. november 2013 #18 Skrevet 4. november 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #19 Skrevet 4. november 2013 Da exen min gjorde det slutt med meg, og han flyttet vekk. Så et halvt år senere fant jeg ut at han hadde flyttet tilbake. Fordi han ikke trivdes der han bodde. Så sendte jeg mld til han at jeg beklager hvordan vi avsluttet forholdet på og at jeg gjerne ville møte han igjen. (Var fortsatt jomfru) Da kom han for å møte meg, vi snakket i timevis, flere dager på rad, til slutt forstod jeg hva han ville. Å da sa jeg det at jeg ikke er klar, og føler ikke for å gjøre det i en bil! Å da sa han noen timer seinere at han hadde kjæreste og at vi måtte bryte kontakten for han elsket henne virkelig. Den dag i dag er de gift og har en unge sammen. Men hvorfor prøve å få meg til å ha sex når han hadde ei som han elsket. Noen ganger kan man ikke forstå seg på disse mannfolka. Syns det er litt vanskelig å bedømme hva den andre vil. Men jeg ville kanskje ha prøvd. Og kanskje ikke ha så store forhåpninger og heller spørre han hvorfor han sendte disse meldingene. Og heller forklare at du ikke helt forstår hvorfor disse meldingene kom etter noen mnd. Anonymous poster hash: 7cc59...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå