Svez Skrevet 5. mai 2004 #1 Skrevet 5. mai 2004 Hvem har den ultimate sangstemmen? Jeg tenker ikke på operasangere, men på mer tradisjonelle sangfugler :-) Ta gjerne med favorittsangen de fremfører :-) Mine to favoritter : Mann: Nat King Cole - Unforgetable Kvinne: Sarah Brightman - Time to say goodbye ( Mulig jeg skyter meg selv i foten dersom hun egentlig er operasangerinne? ) :oops:
*Lene* Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Barbra Streisand, Celine Dion, Bruce Springsteen, Jan Werner Danielsen :oops:
-Fisken- Skrevet 5. mai 2004 #4 Skrevet 5. mai 2004 Få har stemme som Christina Aguilera.. Vokalisten i Within Temptation har også en fin stemme, sinnsykt lys.
Gjest Emera Skrevet 5. mai 2004 #6 Skrevet 5. mai 2004 Jeg er ikke så begeistret for sånne "amerikansk-syngedame-stemmer." Liker stemmer med personlig særpreg, som Silje Nergaard, Ella Fitzgerald. Ja, egentlig typiske jazz-stemmer.
tuji Skrevet 5. mai 2004 #7 Skrevet 5. mai 2004 Michael Jackson kan gjøre utrolig mye med stemmen sin, og er kjempeflink til å bruke forskjellige klanger. Han bruker også stemmen som perkusjon. Det samme gjør gutta i Take 6, men de er det kanskje ikke så mange som kjenner til. The real group også, forresten.
m_h Skrevet 5. mai 2004 #8 Skrevet 5. mai 2004 Kurt Nilsen(min manlige favoritt) Men på en andre plass kommer vokalisten i Queen(fikk helt hjerneteppe så jeg husker ikke navnet..!)
Amber Skrevet 5. mai 2004 #11 Skrevet 5. mai 2004 Whitney Houston var jo uslåelig for en tid tilbake. Synd det som har skjedd med henne
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2004 #14 Skrevet 5. mai 2004 Mike Patton fra bl.a. Faith no more, Mr.Bungle og Fantomas. HAN har en av de beste stemmene jeg vet om.
Ylajali Skrevet 5. mai 2004 #15 Skrevet 5. mai 2004 Alanis Morisette, Sarah Brightman og Nelly Furtado.
Gjest Tristessa Skrevet 5. mai 2004 #17 Skrevet 5. mai 2004 Du sier noe, Donnie, Mike Patton er en knallrå type! Men Frank Sinatra scorer vel høyest likevel...
Gjest pace Skrevet 5. mai 2004 #18 Skrevet 5. mai 2004 Hvis jeg ser bort fra sang kvalitet som jeg har lite peiling på, så Billie Holiday eller Edith Piaf. En gang i halvåret får jeg alltid den sangen i hue: Rieeeeeeeeen de rieeeeeenn
Donnie Darko Skrevet 5. mai 2004 #19 Skrevet 5. mai 2004 Du sier noe' date=' Donnie, Mike Patton er en knallrå type! Men Frank Sinatra scorer vel høyest likevel...[/quote'] Strangers in the niiiiight exchanging glances..
Gjest Estrela Skrevet 5. mai 2004 #20 Skrevet 5. mai 2004 Monica (amerikansk r&b-sangerinne) synger vakrest... Hun som bl.a synger med Brandy på låta "The boy is mine", og en nydelig r&b-duett med Usher som heter "Slow Jam".. Hør også på "Breaks my heart", "Angel of mine"... Fantastisk stemme på den jenta!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå