AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #1 Skrevet 3. november 2013 Hei! Har noen Barbier jeg gjerne skulle ha fjernet mugg/råtelukt fra. De har ligget i kjelleren altfor lenge. Har vasket dem i maskin, 30grader, såpe og tøymykner mens lukten går ikke bort. Er det altså mulig å fjerne slik lukt med eddik? Og hvordan gjør man det da? Hvor mange deler vann og hvor mange deler eddik? Tusen takk for svar! :-)Anonymous poster hash: 7c43e...6b5
Gjest HappyWaffle Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 mener at eddik skal kunne fjerne sånn lukt ja. husker ikke i farten hvor mange deler vann og hvor mange deler eddik, men det går jo ann å prøve seg frem. lag sterkere dossering om det ikke funker første gangen
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #3 Skrevet 4. november 2013 Jeg bruker eddik og sitron/lime til så å si alt. Jeg tar vel ca 1 del eddik og 20 deler vann. Til 1 liter har jeg i saften av en sitron og en lime. Sitronen og limen gjør at det ikke lukter eddik... Anonymous poster hash: 50b50...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå